A német prémiummárkák nagy szabadidő-autói már fel sem tűnnek az utcán. Jönnek az új versenyzők: a Bentley után, a Rolls–Royce előtt itt a Maserati Levante.

Huszonöt millió forint – hogy rögtön megválaszoljuk az elsőként felvetődő kérdést, ennyi a 275 lóerős dízelváltozat indulóára, a szintén háromliteres, V6-os, duplaturbós benzines Levante S 31 milliónál kezdődik, utóbbi mellett a stílusossága miatt szól még a maranellói gyártás is.

Mióta a Ghiblivel menyasszonyokat riogattunk, függői vagyunk a Maseratinak, és reméljük, beválnak a cég várakozásai, hogy jelentősen növelik eladásaikat. Nem, nincs semmilyen anyagi érdekeltségünk benne, csak szeretnénk legalább hallani, ahogy elhörög mellettünk egy-egy Levante az utcán…

(Fotók: Maserati)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ráhúzta egy taxis a kormányt egy bringásra az Alagút bejáratánál, aztán a kijáratnál kiszállt és elé állt

Ezt a Ferrarit igazán megcsúfították, hogy extrém körülmények között is lehessen versenyezni vele

Gyorsabb lett, mégis kevesebbet fogyaszt – kipróbáltuk a megújult Lexus UX-et

További cikkeink a témában