A Land Rover ikonikus modellje a Defender, aminek annyira erős karaktere van, hogy mostanra már önálló márkaként tekintenek rá a gyártónál. Az idei modellévre erősebb dízelmotor és kényelmes fotelek is választhatók lettek hozzá.
Már több mint négy és fél éve annak, hogy a Land Rover leleplezte a Defender új generációját 2019-ben a frankfurti autószalonon. A mostanra háromféle hosszúsággal – ezt jelöli a nevében a 90, 110, 130 – kapható terepjáró dizájnját nagyon eltalálták, ezért a következő modellévre sem változtatnak rajta, inkább csak a részletein finomítanak.
A Defender kínálatának újdonsága a Captain Chairs csomag, amely a leghosszabb, 130-as változathoz rendelhető,
és pontosan azt adja, amit a neve sejtet: kapitányi székeket a második üléssorban. A két fotel kialakítása luxusautóhoz méltó, fűthető, szellőztethető, lehajtható karfával és kényelmes fejtámaszokkal.
Bár a Land Rover kínálatán belül a Defender kapja a legegyszerűbb berendezést, mostantól még fényűzőbb lehet a terepjáró utastere a Signature Interior csomaggal, amihez elektromosan állítható, fűthető és hűthető első ülések, Windsor bőr- és Kvadrat kárpit jár, a mennyezetet velúrhatású anyaggal borították be.
Csak egy évig rendelhető a Defender új limitált szériája, a Sedona Edition, amelynek különleges fényezését az arizonai sivatag vöröse ihlette,
hozzá 22 colos, feketére fényezett könnyűfém kerekek járnak. Az opciós csomagokkal pedig a Defender off-road és vontatási képességeit lehet még jobban kihasználni.
Kínálatában csak az a motor változott, ami talán a legjobb választás a Defenderhez. A háromliteres, soros hathengeres turbódízelről van szó, ami nem tűnik el, hanem még erősebb lesz, a teljesítménye 300-ról 350 lóerőre növekszik, 650-ről 700 Nm-re növelt nyomatékával az előzés, a terepjárás és a vontatás minden eddiginél könnyebb lesz.
Ez is érdekelhet: