Az elektromos autózás még várhat, legalábbis a Land Rovernél, hiszen egy új V8-as modellt mutattak be. A Defender leghosszabb, akár nyolcüléses változata is megkapta a kompresszorral töltött nyolchengeres motort.
A Land Rover meghallgatta a rajongók kérését, és a Defender háromféle karosszériaváltozata közül a leghosszabbat is elérhetővé tette a V8-as motorral. A csúcsmotor eddig csak a háromajtós 90-es és az ötajtós 110-es modellhez volt rendelhető, de mostantól az utóbbi nyújtott változatához, a pótkerékkel együtt 5,1 méter hosszú 130-ashoz is lehet nyolc hengert kérni.
A Defender 130-ban az 5 literes kompresszoros V8-as kereken 500 lóerőre és 610 Nm nyomatékra képes,
amivel ugyan elmarad egy kicsit a 90-es és 110-es modellek 525 lóerőjétől és 625 Nm-jétől, de erre aligha fog bárki is panaszkodni. A hosszú csúcsmodell ezzel 5,7 másodperc alatt gyorsul százra, így is gyorsabb lesz a 400 lóerős plug-in hibridnél.
A szürke és fekete színben rendelhető Defender 130 V8-at a négy kipufogóvégéről és a 22 colos sötétszürke kerekekről is fel lehet ismerni. Nem ez a nyújtott Land Rover egyetlen újdonsága, hiszen Outbound néven egy outdoor stílusú felszereltség is érkezik, matt külsővel, strapabíró kárpitokkal, 43 centis rugóutakkal és 90 centis gázlómélységgel.
Ez is érdekelhet: