Nyolchengeres motorral, két turbófeltöltővel, mild hibrid rendszerrel, összkerékhajtással és terepen csapatáshoz hangolt futóművel minden idők legszórakoztatóbb Land Rovere lesz a Defender Octa.
Munkagép és kőkemény terepjáró helyett már terepen is gond nélkül használható, kényelmes szabadidő-autó lett a Defender, de a Land Rover nem enged abból, hogy a járatlan úton is magabiztosan kell viselkednie. Ezt emeli új szintre a V8-as Defender Octa, melyet 2024 júliusában mutatnak be.
Utasterében tömény luxus, a lemezek alatt pedig mocskos terepjáró lesz a Land Rover Defender Octa.
Légrugós futóművét felkészítették arra, hogy villámgyorsan kell majd kimozognia a legcudarabb terep akadályait is, de még a Nürburgringen és a franciaországi Ladoux vizes aszfaltján is tesztelték az autót. Nem maradt ki a svéd havas vidék, a Dubaj közeli sivatag és az amerikai Utah államban található Moab siklás vidéke sem.
525 lóerővel és 625 Nm nyomatékkal a Land Rover Defender V8-as változata nem éppen gyenge, de ennél is tovább megy majd az Octa, melyben a BMW-től származó 4,4 literes, biturbó V8-as lapul a gépháztető alatt (ez a motor a Range Roverben 530 lóerős).
Ez is érdekelhet: