Nyolchengeres motorral, két turbófeltöltővel, mild hibrid rendszerrel, összkerékhajtással és terepen csapatáshoz hangolt futóművel minden idők legszórakoztatóbb Land Rovere lesz a Defender Octa.

Munkagép és kőkemény terepjáró helyett már terepen is gond nélkül használható, kényelmes szabadidő-autó lett a Defender, de a Land Rover nem enged abból, hogy a járatlan úton is magabiztosan kell viselkednie. Ezt emeli új szintre a V8-as Defender Octa, melyet 2024 júliusában mutatnak be.

Utasterében tömény luxus, a lemezek alatt pedig mocskos terepjáró lesz a Land Rover Defender Octa.

Légrugós futóművét felkészítették arra, hogy villámgyorsan kell majd kimozognia a legcudarabb terep akadályait is, de még a Nürburgringen és a franciaországi Ladoux vizes aszfaltján is tesztelték az autót. Nem maradt ki a svéd havas vidék, a Dubaj közeli sivatag és az amerikai Utah államban található Moab siklás vidéke sem.

525 lóerővel és 625 Nm nyomatékkal a Land Rover Defender V8-as változata nem éppen gyenge, de ennél is tovább megy majd az Octa, melyben a BMW-től származó 4,4 literes, biturbó V8-as lapul a gépháztető alatt (ez a motor a Range Roverben 530 lóerős).

Ez is érdekelhet:

Új szintre emeli a Land Rovert a Defender Octa

2024 második felében tartják majd a csapatós Defender premierjét.

Tengerparti terepjáró a Land Rover Defender Marine Edition

Huszonöt darabot gyártanak a szörfdeszkás Land Rover Defenderből.

A hosszúnál is hosszabb Defendert alkotott a Land Rover

Hosszabb lett még a Range Rovernél is.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Az Asus dobja piacra elsőként az AI-laptopok új generációját

Te mit csinálnál, ha ütköznél az autópályán? Ők sétálgatni kezdtek

Leszedették az olasz trikolórt a Fiat Topolinóról, mert nem elég olasz

További cikkeink a témában
Titkos helyek, amiket csak a hajósok ismernek Horvátországban
Hirdetés