Terepen és aszfalton is gyors lesz a Land Rover Defender Octa, ezt pedig a két turbóval hergelt V8-as motor garantálja majd.

Izgalmas részletekkel hergelik a közönséget a premier előtt, de van is miért. A Land Rover Defender Octa még a korábbi nyolchengeresnél is mókásabb gépnek tűnik. A korábbi kompresszoros V8-as helyett ebben a modellben már a mild hibrid rendszerrel és két turbóval feltöltött nyolchengeres bőven több mint 500 lóereje repíti a nagy terepjárót.

Nagy teherbírású felnikkel és egyedi logókkal, valamint Brembo fékekkel szerelik majd a Defender Octát. A Land Rover terepjárójának csúcsmodellje alatt aszfalton és murván is tökéletesre hangolt, aktív stabilizátoros, mindig vízszintre törekvő légrugós futómű hozza el a rendíthetetlen stabilitást.

Ez is érdekelhet:

V8-as motort kapott a Land Rover Defender

Itt aztán nincs downsizing!

Tengerparti terepjáró a Land Rover Defender Marine Edition

Huszonöt darabot gyártanak a szörfdeszkás Land Rover Defenderből.

A legenda folytatásaként itt a vadonatúj Land Rover Defender

Csúcstechnikával jön a G-osztály és a Wrangler ellen.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Új dizájnirányt mutat a Volkswagen, de nem kell, hogy tetsszen

További cikkeink a témában
Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat
Hirdetés