Szinte teljesen megújult a Range Rover kínálata az utóbbi hónapokban, hiszen nem sokkal azután, hogy levett minket a lábunkról a Velar, kijött a Range Rover Sport ráncfelvarrott kiadása, és most ugyanezeket az újdonságokat megkapta a nagy Range Rover is.
Az első Range Rover a terepjáróktól addig szokatlan kifinomultságával gyűjtött rajongókat, a legújabb modell pedig egyértelműen a luxusterepjárók kategóriájának csúcsára pályázik. Miután a Velar és a Sport megmutatta, mi mindenre képes manapság a gyártó, a legnagyobb Range Rover is megkapta ezeket a legújabb extrákat.
Például a konnektorról tölthető hibrid hajtást, ami egy 300 lóerős, kétliteres, négyhengeres benzinmotorból és egy 116 lóerős elektromotorból áll. A 404 lóerőre és 640 Nm-re képes Range Rover kiérdemli a zöld rendszámot, hiszen a 13,1 kilowattórás lítiumion akkumulátor feltöltésével 51 kilométert is megtehet egy feltöltéssel, vagy akár 6,8 másodperc alatt gyorsulhat százra.
Ha nem sajnálod nyomni a gázt, akkor az SV Autobiography Dynamic kivitel a neked való, amiben az 5 literes, kompresszoros V8-as 565 lóerőre képes, és 5,1 másodperc kell neki a százra gyorsításhoz. Kapható ennek a motornak az 525 lóerős kiadása, és egy 380 lóerős V6-os benzines is, a 258 lóerős V6-os és a 339 lóerős V8-as dízelek mellett.
Ránézésre is megmondod majd, hogy ez az új Range Rover, mert újabb LED-es fényszórókat kapott, belül pedig ebben is megvan a dupla érintőképernyős középkonzol, amit a Velarban csodáltunk. A panorámatető árnyékolóját gesztusvezérléssel húzhatod el, az első ülések 24-féleképpen állíthatók és még a kartámaszuk is fűthető, hátul pedig 25-féle masszázs kényeztet.