Megjelent az újkori MINI harmadik generációjának ráncfelvarrott kiadása. Mint ahogyan arra számíthattál, a divatos forma nem változott, csak a részleteken csiszoltak, de ezek az apró újítások elég extrák ahhoz, hogy megérdemeljék a figyelmet.
Ha nem mondanánk, nem biztos, hogy észrevennéd, hogy ez a megújult MINI. A BMW-hez tartozó márka újkori történetének harmadik generációjáról van szó, amiből most jött ki a ráncfelvarrott kivitel. Mint minden ilyen alkalommal, most is új keréktárcsák és színek kerültek a kínálatba, de van itt valami, amiről egészen biztosan felismered, hogy ez az új modell.
A hátsó lámpák britzászló-mintában világítanak.
Igen, a MINI már eddig is elrejtette itt-ott a brit Union Jack mintáját, például a pakolórekeszek alján vagy a fejtámaszok hátulján, és persze britzászlós tetőmatricát vagy vászontetőt is kérhettél hozzá, de ez valami egészen menő. Egy korábbi tanulmányautón jött vele elő a gyártó, most pedig szériában kapja meg minden háromajtós és kabrió MINI.
A fényszórók táján is van újdonság, hiszen eddig is teljesen LED-esek voltak, de most már mátrix LED-esek, azaz nem kell levenni a távfényt, ha utolérsz valakit, vagy éppen szemből jönnek, az okos rendszer körbevilágítja a másik autóst vakítás nélkül. Széria a 6,5 colos kijelző, de érintőképernyő és vezeték nélküli mobiltelefon-töltő is kérhető.
Szénszálas motorburkolatot sem találsz minden autóban, de a MINI-ben mostantól ilyen alatt rejtőznek az erőforrások. A 116-192 lóerős motorokat éppen csak áthangolták: nagyobb befecskendezési nyomás, egy kicsivel szerényebb fogyasztás, és választható opcióként megjelent egy vadonatúj hétfokozatú duplakuplungos automata sebességváltó.
A megújult MINI az első a márkánál, ami megkapja a nemrég bemutatott, letisztultabb emblémát. És ez az első olyan, amihez akár névre szóló elemeket is rendelhetsz. A 3D nyomtatással készült betétek az első sárvédőre vagy a műszerfalra kerülnek fel, az utóbbi akár háttérvilágítású, és igen, britzászló-mintás is lehet.