Lehet, hogy bántad, amikor a Porsche négyhengeres motorokra váltott a Boxster és Cayman modellfrissítésénél, de ez nem jelenti azt, hogy alább adtak volna a sportosságból. Jó példa erre a most megjelent GTS kivitel.

Nem is olyan régen újította meg belépő sportautóit a Porsche, ami során a Boxster és a Cayman megkapta a neves elődöt idéző 718-as típusjelzést, és hatról négyhengeres motorokra váltott, 300 és 350 lóerővel. Most pedig itt a két sportkocsi még kiélezettebb változata, a GTS.

A fejlesztésekor a 350 lóerős 718 Boxster és Cayman S-t vették alapul, de a 2,5 literes bokszermotorból plusz 15 lóerőt hoztak ki, így már 365 lóerőre és 430 Nm nyomaték leadására képes, amit hatfokozatú kézi vagy felárért duplakuplungos PDK váltóval oszthatunk be.

Szépen megy a két új Porsche, hiszen a 718 Boxster és Cayman GTS is 4,1 másodperc alatt gyorsul százra, a 290 km/órás végsebesség is megelégedésre adhat okot. Széria a Sport Chrono csomag, a futóművet egy centivel leültették, és önzáró differenciál segít a kigyorsításoknál.

A GTS modelleknél megszokott módon a 718 Boxster és Cayman is fekete betétes fényszórókat, sötét hátsó lámpákat, középen kivezetett kipufogót és fekete díszléceket kap, feketék a 20 colos könnyűfém kerekek is. Belül pedig Alcantara borítja a kagylóüléseket és a kormánykereket is.

A 718 Boxster és Cayman GTS ezzel egy alpesi szerpentinen éppúgy beválik, mint egy izgalmas vonalvezetésű versenypályán, és alighanem erre a két terepre is szánják. Most ezek a legsportosabb kis Porschék, persze csak addig, amíg meg nem érkezik a GT4 és Spyder kivitel belőlük.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A mesterséges intelligenciával az otthoni wifid is megtáltosodik

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

Verstappen rettegésben tartja a versenytársait?

További cikkeink a témában
Magyar lakásba magyar bútort – és ne is akármilyet, minőségit!
Hirdetés