Befejeződik a BMW Z4 jelenlegi generációjának sorozatgyártása, de ne bánd, mert már majdnem kész az utódja, amely még izgalmasabbnak ígérkezik. Elmondjuk, miért.
Csendben befejezte a Z4 jelenlegi generációjának sorozatgyártását a BMW. Minden más esetben szomorkodhatnánk, amikor eltűnik egy hátsókerék-hajtású sportkocsi a piacról, de most mégsem érdemes bánkódni a nyitható keménytetős roadster megszűnése miatt. A BMW már javában dolgozik az utódján, amely a hírek szerint a Z5 nevet kaphatja, és még izgalmasabb lesz az elődjénél.
A Toyotával kötött együttműködés értelmében ugyanis a BMW roadster testvérmodellje az új Supra lesz, és ha a japánok érdemesnek vélik feléleszteni a legendás nevet ezért az autóért, akkor az csakis valami nagyszerű dolog lehet. Főleg, ha ilyen tanulmányautókkal csinálnak kedvet hozzá, mint az FT-1.
Az új Z5 megtartja majd a jelenlegi modell arányait, hosszú motorházfedelét és rövid hátsóját, és valószínűleg négy- és hathengeres motorokkal, valamint hátsókerék-hajtással készül majd. Aki nem akar lemaradni a kifutó Z4-ről, talán még talál belőle raktáron, mi pedig kíváncsian várjuk, mi sül ki a német-japán koprodukcióból.