A Whitereport nevű hazai startupot meghívták egy ma kezdődő amerikai konferenciára, ami elsőre nagyon szimplán hangzik, holott nem kizárt, hogy a komoly siker felé vezető úton tett első lépést jelenti. Meg is kérdeztük a budapesti médiaböngésző vezetőit, hogy mit várnak Amerika egyik legnagyobb startup börzéjén való részvételtől.

A Whitereport mediabrowser képviseli a hazai startup vállalkozásokat a világ egyik leggyorsabban növekvő, április 26-án kezdődő startup börzéjén, a Collisionon, a legígéretesebb innovációk, az ún. ALPHA startupok közt. A Data Track kategória magyar kiállítójaként nem csak a médiapiaci kereskedelmi információkat, tulajdonviszonyokat, valamint a pénzügyi mutatókat is egyedülálló módon kezelő adatbázis bemutatására lesz lehetőségük a hazai fejlesztőknek, hanem az egyik legfontosabb kerekasztal beszélgetés (Going Global: Navigating European tax and regulation) résztvevőjeként is alkalmuk lesz megmutatni magukat.

Mit vártok a New Orleans-i Collision-ön való részvételtől?

Incze Kinga, igazgató: - Kettős céllal utazunk: Alpha startupként a kiválasztott legígéretesebb innovációk közt megjelenve ez remek lehetőség arra, hogy bemutatkozzunk nemzetközi szintéren is. Másfelől kapcsolatok kiépítésére törekszünk olyan befektetői körökkel, akik jelentős kapcsolati tőkével vagy tapasztalattal rendelkeznek médiapicai b2b termékek területén, ami által elősegíthetik a Whitereport mediabrowser globális szolgáltatássá válását.

Magyarországon már öt éve működik egyre sikeresebben a WR. Mi az esélye annak, hogy külföldön is sikeres lehet? Alkalmas ez a rendszer arra, hogy mondjuk Angliában, vagy az Egyesült Államokban is megállja a helyét?

Marton Szilvia, operatív igazgató: - Természetesen alkalmas. A Whitereportot már a kezdetektől fogva nemzetközi szolgáltatásnak terveztük. A know-how adott, a szoftver kész, kisebb túlzással azonnal betölthetők újabb országok médiapiaci adatai. Hasonlóan komplex médiapiaci eszközzel eddig egyébként még sehol nem találkoztunk, egyik egyedi jellemzője a cross-médiás megközelítés, azaz minden ATL médiatípust (tévé, rádió, nyomtatott sajtó, internet és mozi) együttesen tud kezelni. A mediabrowser által szolgáltatott „easy access” pedig az újgenerációs adatbázis szolgáltatások előnyeit nyújtja.

A média-adatszolgáltatások és elemzések hazai piacán a Whitereport öt éve működik, és olyan magyar és nemzetközi intézmények és vállalatok veszik igénybe a szolgáltatásait, mint a Porsche Hungaria, a MEC médiaügynökség, a Vodafone, a Forum Média vagy a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság.
Az előválogatón sikeresen szereplő magyar innováció 75 ország, várhatóan több mint 10 000 résztvevője – befektetők, multinacionális cégek, médiumok – előtt mutatkozik be április 26. és 28. között New Orleans-ben, a Data Track szekcióban.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

További cikkeink a témában
Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú
Hirdetés