Fejedelmi formákkal rendelkezik ez a brazil modell

A Huffington Post majdnem háromezer férfival készített felmérést és van két elég egyértelműen toplistás darab a női fehérneműk és melltartók közt. Szép képekkel illusztráltuk.

MELLTARTÓK:

Az első helyezett melltartó, a szavazók harmincegy százalékával a push-up melltartó:

 

A második a bralet típusú melltartó, harminc százalékkal:

 
 

Harmadik a balconet fazon (mi se tudtuk, hogy ennek van külön neve), a szavazók húsz százalékát megnyerve:

A megkérdezett férfiak tíz százalékának nincs női melltartóból preferenciája. A maradék öt százalék a pánt nélküli melltartót...

… és az uccsó négy százalék a sportmelltartót részesítette előnyben.

FEHÉRNEMŰK:

Na akkor most miért is nem lepődünk meg, hogy a fehérneműk közt az első helyen, harmincnyolc százalékkal a tanga végzett:

 

Harmincnégy százalékkal a második helyen a francia bugyi végzett, taps-taps:

 

Bugyidobogónk alsó fokán a normál, bikini fazonú bugyi áll tizenöt százalékkal:

A maradék öt százalék pedig szintén a sportos fazont, a boyshort női alsót szavazta meg:

 

Emellett a megkérdezett háromezer férfi fele azt állította, hogy imádja a push-upot, annak ellenére, hogy tudják: nem valós képet kapnak a hölgyemény melléről és a megkérdezettek csupán tizenkét százaléka szerint zavaró, hogy hamis mellméretet hirdetnek. A kutatásban résztvevőket arról is megkérdezték, hogy ha az adott nő alsóneműje nem az ő kedvencük lenne, az lehetne-e valaha egy aktus visszautasítási alapja, amire hálisten' a férfiak kilencvenkét százaléka nemmel felelt.

Végül felmerült a kérdés, hogy egy férfi miért venne alsóneműt egy nőnek, a válaszadók több mint hatvan százaléka pedig egyetértett benne, hogy azért, hogy a nő szexinek érezze magát. Tehát összefoglalva: a férfiak kedvenc összeállítása a push-up és a tanga.

De persze, ahogy a mondás tartja: a legjobb női fehérnemű az, ami már a padlón van.

Oké, van, hogy egy ruhadarab népszerű és felkapja a hátára egy divathullám, de ez a kabát csak kickstarter projektként kapott kilenc millió dollár támogatást, hogy létrejöjjön – a kétmilliárd forintnyi előrendelésről meg nem is beszélünk, mert még a földön hever az állunk. A világ legnépszerűbb, hiperpraktikus és nagyon kúl kabátja négyféle stílusban elérhető és legalább tizenöt dolgot tud. Íme.

Fogalmunk sincs, milyen piackutatás áll a hátterében, hogy ilyen elképesztő a kereslet rá: a készítőinek valószínűleg sikerült megalkotni a kabátot, amit mindenki akar. De tényleg.

A következő dolgokat tudja: beépített nyakpárna, szemmaszk, fülhallgató tartó és kesztyű, külön zseb a napszemüvegnek, a telefonnak, az iPadnek (vagy más táblagépnek), és az útlevélnek is, sőt, a dobozos üdítőknek egy speckó fakk és még nem is beszéltünk a cipzárba épített tollról és az okostelefon-töltési lehetőségről a kabátban. A mikroszálas csodadarab négyféle változatban elérhető: van belőle pulóver, széldzseki, bomber és blézer/zakó is.

A cuccra annyira ráállt az internet népe, hogy több mint kilenc millió dollárral megtámogatták, amivel ez a kabó a hatodik legtámogatottabb kickstarter projekt a történelemben. A Travel Jacketből így már a cég saját oldalán lehet rendelni 179 eurótól (kábé ötvenhatezer forint). Szerintünk istenkirályság és a multifunkcionalitása meg stílusossága miatt totál megéri az árát, úgyhogy baromira adjuk.