Kiakadt egy magyar fotóslány Palvin Barbi fürdőruhás képein :(

Látszanak a bőrhibái, nem szedték ki a karikákat a szeme alól, amatőr az egész.

Pár napja mi is bemutattuk Palvin Barbi debütálását a Sports Illustrated magazin kultikus fürdőruhás kiadványában.

Az 1964 óta megjelenő kiadvány értékét 35 millió dollárra becsülik, Barbara pedig olyan modellek sorához csatlakozott, mint Cindy Crawford, Elle MacPherson, Heidi Klum, Kate Upton és Nina Agdal.

Bár az idei kiadáson is a modell- és fotósszakma krémje dolgozott, akadtak éles szemű és magas színvonalon működő hazai fotósok, akik komoly hibákat vettek észre Palvin képein.

(Azért lett ilyen bénán kitakarva a neve és a profilképe, mert mi sem értünk a photoshophoz. Ezúton is elnézését kérünk.)

Több kommentelő – szintén szakmabeliek, modellek – egyetértettek vele.

És van tovább is...

Az említett fotós, James Macari 2012 óta fotóz a Sports Illustratednek, rendszeresen dolgozik a Vogue-nak, a Harper’s Bazaarnak, a Cosmopolitannak, az Elle-nek, és más magazinoknak. Egészen ügyesen csinálja, persze ahhoz képest, hogy amatőr.

Nekünk eddig tetszett ez a sorozat, de most már csak hatalmas karikákat látunk Barbi szeme alatt. És ez így nagyon nope.

Neked mi a véleményed?

Szerinted is vállalhatatlanul néz ki Barbi?

Csak vicceltünk, szerintünk Barbi fantasztikus, és büszkék vagyunk rá. A magyar nők a legszebbek, mindig, mindenhol.

A Huffington Post majdnem háromezer férfival készített felmérést és van két elég egyértelműen toplistás darab a női fehérneműk és melltartók közt. Szép képekkel illusztráltuk.

MELLTARTÓK:

Az első helyezett melltartó, a szavazók harmincegy százalékával a push-up melltartó:

 

A második a bralet típusú melltartó, harminc százalékkal:

 
 

Harmadik a balconet fazon (mi se tudtuk, hogy ennek van külön neve), a szavazók húsz százalékát megnyerve:

A megkérdezett férfiak tíz százalékának nincs női melltartóból preferenciája. A maradék öt százalék a pánt nélküli melltartót...

… és az uccsó négy százalék a sportmelltartót részesítette előnyben.

FEHÉRNEMŰK:

Na akkor most miért is nem lepődünk meg, hogy a fehérneműk közt az első helyen, harmincnyolc százalékkal a tanga végzett:

 

Harmincnégy százalékkal a második helyen a francia bugyi végzett, taps-taps:

 

Bugyidobogónk alsó fokán a normál, bikini fazonú bugyi áll tizenöt százalékkal:

A maradék öt százalék pedig szintén a sportos fazont, a boyshort női alsót szavazta meg:

 

Emellett a megkérdezett háromezer férfi fele azt állította, hogy imádja a push-upot, annak ellenére, hogy tudják: nem valós képet kapnak a hölgyemény melléről és a megkérdezettek csupán tizenkét százaléka szerint zavaró, hogy hamis mellméretet hirdetnek. A kutatásban résztvevőket arról is megkérdezték, hogy ha az adott nő alsóneműje nem az ő kedvencük lenne, az lehetne-e valaha egy aktus visszautasítási alapja, amire hálisten' a férfiak kilencvenkét százaléka nemmel felelt.

Végül felmerült a kérdés, hogy egy férfi miért venne alsóneműt egy nőnek, a válaszadók több mint hatvan százaléka pedig egyetértett benne, hogy azért, hogy a nő szexinek érezze magát. Tehát összefoglalva: a férfiak kedvenc összeállítása a push-up és a tanga.

De persze, ahogy a mondás tartja: a legjobb női fehérnemű az, ami már a padlón van.

Oké, van, hogy egy ruhadarab népszerű és felkapja a hátára egy divathullám, de ez a kabát csak kickstarter projektként kapott kilenc millió dollár támogatást, hogy létrejöjjön – a kétmilliárd forintnyi előrendelésről meg nem is beszélünk, mert még a földön hever az állunk. A világ legnépszerűbb, hiperpraktikus és nagyon kúl kabátja négyféle stílusban elérhető és legalább tizenöt dolgot tud. Íme.

Fogalmunk sincs, milyen piackutatás áll a hátterében, hogy ilyen elképesztő a kereslet rá: a készítőinek valószínűleg sikerült megalkotni a kabátot, amit mindenki akar. De tényleg.

A következő dolgokat tudja: beépített nyakpárna, szemmaszk, fülhallgató tartó és kesztyű, külön zseb a napszemüvegnek, a telefonnak, az iPadnek (vagy más táblagépnek), és az útlevélnek is, sőt, a dobozos üdítőknek egy speckó fakk és még nem is beszéltünk a cipzárba épített tollról és az okostelefon-töltési lehetőségről a kabátban. A mikroszálas csodadarab négyféle változatban elérhető: van belőle pulóver, széldzseki, bomber és blézer/zakó is.

A cuccra annyira ráállt az internet népe, hogy több mint kilenc millió dollárral megtámogatták, amivel ez a kabó a hatodik legtámogatottabb kickstarter projekt a történelemben. A Travel Jacketből így már a cég saját oldalán lehet rendelni 179 eurótól (kábé ötvenhatezer forint). Szerintünk istenkirályság és a multifunkcionalitása meg stílusossága miatt totál megéri az árát, úgyhogy baromira adjuk.