Tíz szőrös mázlista a Heineken jóvoltából belépődíj nélkül tolhatja le a nyár egyik legnagyobb buliját. Mi már eldobtuk a borotvát.
A szakáll tündöklése és bukása… és tündöklése
Az arcszőrzet egyike azoknak a dolgoknak, amik egy férfit férfivá tesznek, nem véletlenül mutattuk meg anno, hogyan is borotválkozik egy férfi. Hét másodperc, de benne van a lényeg, tessék megnézni.
Érted, ugye? Hát persze. A szakáll olyan mértékben növekszik több száz millió férfi arcán, hogy azt már a nagy borotvagyártó cégek is megérezték, így a borotvahabok, pengék fogyasztásának csökkenése miatt rá kell feküdniük a szakállápoló termékek gyártására. A szakáll tehát itt van és itt is marad, ami nagyban köszönhető a 2010-es években szeizmikus trendrengéseket produkáló hipszterkultúrának. Mindezt felismerték a Heineken éles szemű és minden bizonnyal szakállas, de legalább szúrós arcszőrztettel rendelkező marketingesei, és kitalálták, hogy az idei Balaton Soundot elárasztják menő, szőrösfejű férfiakkal.
És most nézzük a részleteket!
Bár elfogytak a Mastercard Balaton Sound-bérletek, és hamarosan elkelnek a napijegyek is, a Heinekennek köszönhetően tíz szakállas fogyasztó részt vehet Magyarország legsikeresebb fesztiválján. Ők csatlakozhatnak majd a Legendák Harca játékos vetélkedő kategóriagyőzteseihez.
A Heineken tudja, hogy mindenki legendás valamiben, ezért az elmúlt hónapokban arra buzdította fogyasztóit, hogy a Facebookon mutassák be, mennyire legendásak limbózásban, sörcsuszában, extrém sörnyitásban, madárcsalogatásban vagy szemöldöktáncoltatásban. A pályázók közül huszonöt tehetséget ismerhetünk meg a június 5-i Legendák Harca döntőn, ahol hírességekből álló zsűri választja majd ki azt az öt győztest, akik Mastercard Balaton Sound jegyet nyernek.
A sörmárka azonban azokat is szeretné jutalmazni, akik nem kerültek be a játékos döntőbe: a napokban indult Legendák Arca Facebook-alkalmazáson keresztül tíz szerencsés is bejuthat a Mastercard Balaton Soundra. A fesztiváljegyekért nem kell mást tenni, mint mielőbb jelentkezni, június 29-ig szakállt növeszteni, és ezt az applikáción keresztül fotókkal dokumentálni. A beérkezett fényképek közül a Facebook-oldal követői döntik el, ki legyen az a tíz fő, aki a Heineken vendégeként részt vehet a júliusi elektronikus zenei fesztiválon.
Bárki lehet legendás arc, mindössze két fotó választja el a VIP-napijegytől. További információ és jelentkezés itt.