Hamar rövidre zárta a dolgot a Southwest Airlines, amely, úgy tűnik, percrekészen figyeli a közösségi médiát is.

Egy férfi kitwittelte, hogy elégedetlen a Southwest Airlines diszkont légitársasággal és az utasfelvételi munkatársával, mert ő elsőbbségi beszállást kapott a Denverből Minneapolisba tartó járatára, két gyereke viszont nem.

Gyorsan eredményt ért el: a Southwest egyik alkalmazottja mindhármukat leszállította a gépről, és addig nem engedték vissza őket, amíg nem törölte a bejegyzést. A Southwest már elnézést kért, és nagyvonalúan az egész családnak fejenként egy ötvendolláros kupont ajánlott fel.

(Forrás: Adweek)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így néz ki egy országút Észak-Koreában, Phenjantól 100 kilométerre

Öt elérhetetlenül különleges hely, ahol az Airbnb-vel lehet megszállni

Az ország egyik legjobb kastélyszállója volt, de a pusztulás útjára lépett

További cikkeink a témában