Az edzés, amitől nemcsak szálkás izmokat és brutális erőt kapsz, hanem képességet is, hogy minden porcikád téged szolgáljon

Az ugye megvan, hogy olyan dolgokra hivatkozni az edzés helyett, mint hogy nem fér bele az időbe/messze van/drága/egyedül nem akarok/fáradt vagyok/majd holnap elmegyek és hasonlók, szimplán csak bullshit kifogások. Persze közben meg az ideg kerülget, amikor a csajod tekintete megakad egy nálad amúgy nem sokkal sportosabb pasin, vagy amikor csak annyi megjegyzést tesz neked, hogy milyen kis mackós lettél. Akkor a nyafogás és kifogások helyett, ideje lenne végre kezdeni magaddal valamit, nem?!

Mostantól nincs több kibúvó, nincs több alibizés!

Az izzadság- és fehérjeturmixszagú edzőtermek és felhőemberek helyett igazi férfias opciót kínálunk neked aranytálcán: STREET WORKOUT.

A nevéből biztosan kitaláltad, de ha nem, akkor elmondjuk, hogy ez lenne az utcai edzés. Itt nem találkozol fitnesztermek tükreiben csúcsra pozicionált műizmokkal, ez a férfias őserőről szól: 

Mindezt mindenféle súlyzó és eszköz nélkül, csakis a saját testsúlyoddal dolgozva érheted el, ami egyben garantálja is tested és izmaid egyenletes fejlődését, ami igazából csak mellékhatás, mert a tested feletti teljes kontroll képessége a gettógyúrás legnagyobb hozadéka:

A gyakorlatok a legalapvetőbb emberi mozgásformákon alapulnak: fekvőtámasz, húzódzkodás, tolódzkodás, stb.., amiket statikus eszközökön (pad, korlát, rúd, függőleges és vízszintes létra, fekvőtámaszállvány, gerenda, gyűrű, kötél, stb...) végeznek. A street workout haladó szinten akrobatikus és látványos erőgyakorlatokat is tartalmaz.

Nemcsak test-, de közösségépítő ereje is van

Ennek az egésznek megvan az underground hangulata. Képzeld csak el a játszótereken és a kültéri tornapályákon a keménynek tűnő félmeztelen arcokat, akik megalkuvást nem tűrően pakolják oda magukat. Itt mindenkinek mindennap bizonyítani kell, mert ez nem a presztízsről szól, akadnak virtuskodások, egészséges versengések, de ennek az egésznek pont ez a hajtóereje. Itt mindenki a közösség tagja, az újonc is. És ha azt hiszed, hogy te nem vagy, vagy lehetsz elég jó, akkor nézz tükörbe és keress más kifogásokat, mert ha nekik sikerült...

És ha eddig az volt a kifogásod, hogy...

Nincs pénzed edzőterembe menni, akkor ezt ki is húzhatod: a szabadban, jó levegőn és ingyen.

Népszerű street workout pályák:

  • Városmajor
  • Margitsziget
  • Tabán
  • Hajógyári-sziget

További helyeket ITT találsz!

Nem fogadjuk el a technikai kifogásokat sem, ugyanis semmilyen speciális felszerelésre vagy edzéseszközre nincs szükséged. Nem kell profi súlyzókészletre költeni, és jó lesz az a tornacipő és az a melegítő is, amiben a boltba mész vásárolni a hétvégén.

Motivációs gondjaid vannak? Döntsd el végre, hogy te leszel az az arc, aki majd 30 év múlva elmondja, hogy mit miért nem csinált, vagy az leszel, aki kilép az árnyékából és legyőzi magát. A mozgás nemcsak fitté és magabiztossá, de ugye izmosabbá is tesz, ami pedig csajozásnál csak előnyödre válhat:

Amire szükséged lesz

Rendszeresség, kiszámíthatóság, tervszerűség. Aki eredményt akar, annak be kell áldoznia a kényelmét: heti két-háromszor oda kell tenni magad, akkor is, ha minden kötél szakad. Olyan nem létezik, hogy kedv/idő híján az egész heti mozgást majd letudod a hétvégén. Fontos, hogy tartható időszakot és időpontot válassz magadnak, és a munkaidőn kívül. Ez az idő a te időd, magaddal foglalkozol.

Az vagy, amit megeszel. Tested formálása csak 30%-ban múlik a mozgáson, a maradék 70%-ot az étkezés adja. Persze mivel (rendszeresen) mozogsz, szervezeted használódik. Az átlagosnál több energiát használ el, az elektrolitok (ásványi anyagok és nyomelemek) is gyorsabban ürülnek a testedből, az izmaid és ízületeid pedig ilyenkor a megszokottnál nagyobb terhelésnek vannak kitéve, ezekre pedig nagyon oda kell figyelned.

Ebben pedig kulcsfontosságú a helyes táplálkozás, amit a rohanó mindennapokban viszonylag nehezen lehet tartani. Az ajánlott a napi étkezések száma négy-öt, amiből háromnak főétkezésnek kell lennie. Ezt tartanod kell, és lehetőleg mindig ugyanabban az időben kell kajálnod, különben semmit nem ér az egész.

Például egyél így!

Reggeli: rozsos, magvas teljes kiőrlésű kenyér csirke-/pulykamellsonka, uborka, paradicsom
Tízórai: gyümölcs(saláta), müzliszelet
Ebéd: barna rizs/párolt zöldség, roston sült csirke-/pulykamellfilé/hal, natúr saláta
Uzsonna: sovány túró, gyümölcs
Vacsora: jégsaláta, grillezett hal

Plusz tökéletesítheted az étrendedet a korodnak, nemednek, céljaidnak és egészségi állapotodnak megfelelő táplálék-kiegészítő készítményekkel. Ez tényleg csak kiegészítés, mert ezek nem helyettesítik a kiegyensúlyozott, változatos étkezéseket és az egészséges életmódot.

Fehérjével megtámogatva még szebb izmokat hozhatsz össze. Van erre is okos megoldás, például az Iso Whey Zero fehérjepor

És a legfontosabb: VEDD KOMOLYAN MAGAD, mert ha te nem teszed, akkor más sem fog. Ha pedig nincs meg a kitartásod és a lelkesedésed, kérj bátran segítséget tőlünk ITT vagy ITT!

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon