Lyukas ajtók és negatív görbületű felületek – a századik évfordulóját ünneplő Aston Martin jubileumi autója a maga konzervatív módján tobzódik a radikális megoldásokban.

Ez pedig igenis nagy dolog egy olyan gyártótól, amelynek '93 óta az összes autója nagyjából ugyanúgy néz ki. A Nürburgringen bemutatott CC100 formáját a legendás DBR1-es versenyautó ihlette, de a brit mérnökök önmagukat meghazudtolva néhány egészen szokatlan megoldással is előálltak. A végeredmény tragédia is lehetett volna, a hűtőrácsnál például érzünk némi kényszeres változtatási szándékot a klasszikus forma megőrzése mellett (nem is lett szép), az autó hátulja pedig erős LaFerrari-utánérzés, de ez mind nem számít, hiszen a kocsi összességében gyönyörű lett.

A tanulmányautóba hatliteres V12-es motort szereltek, hatfokozatú félautomata váltóval, aminek köszönhetően nagyjából négy másodperc alatt gyorsul százra, végsebességét pedig elektronikusan korlátozták 290 km/h-ban. A CC100 alapján később várható egy sorozatgyártott modell érkezése is, aminél már várhatóan visszavesznek majd a különleges megoldásokból. Az áráról egyelőre csak annyit lehet tudni, hogy valahol 330 ezer és 1,4 millió font (115 és 500 millió forint) között lesz, de nekünk van egy olyan érzésünk, hogy ezért a pénzért a tanulmányautóhoz képest eggyel több szélvédőt és kettővel kevesebb hattyúszárnyas, lyukas ajtót kapunk majd.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Új fényeket kap, de marad a nagy maszk a BMW 4-es Gran Coupén és i4-en

További cikkeink a témában
Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat
Hirdetés