A Sony 2016 elején boltokba küldi a Project Morpheus virtuális valóság-szemüveget, szóval ennyi időd maradt, hogy elbúcsúzz a családtagoktól, barátnőtől, na meg a napfénytől. Addig is bütyköltek kicsit a cuccon, amiről már most is mindenki áradozik.

A Game Developers Conference-en bemutatott prototípus egyelőre adós maradt a 4K-s felbontással, a szemüvegben egy szemenként 1080x960-as felbontást lehetővé tevő 5,7 colos OLED-kijelzőt találunk, de ezt a felhasználói verzió megjelenéséig még tuti lecseréli a Sony egy nagyobb felbontású panelre.

Amiben viszont már most is világbajnokok, az a másodpercenként 120 képkockás képfrissítési sebesség, ami az Oculus Rifthez vagy a HTC Vivéhez képest is egészen brutális érték. A másik komoly előrelépés, hogy a szemüveg látószöge 100 fokosra nőtt, ami már csak tíz fokkal marad el az Oculus Rifttől.

A Sony emellett csökkentette a szemüveg késleltetését, aminek köszönhetően a mozgásbetegséget okozó motion blurtól is kevésbé kell majd félni, és a mozgáskövetés pontosságán is sokat javítottak néhány plusz LED elhelyezésével. Akik a szemüveget a helyszínen kipróbálhatták, mind áradoztak a Morpheusról, szóval készítsd a pénztárcádat, mert hamarosan szükséged lesz rá.

(Fotó: AFP)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Összedőlt egy 2,5 kilométeres baltimore-i híd, miután nekiment egy konténerszállító hajó

A középkategória csúcsa – kipróbáltuk a Redmi Note 13 Pro+ 5G-t

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés