Az új Titanium kereteknek köszönhetően a Google kiterjesztettvalóság-szemüvege már nem csak okos, de menő is.
Ez pedig egy nagyon komoly előrelépés, hiszen a Google Glass egyik legnagyobb problémája eddig éppen az volt, hogy – mondjuk ki szépítés nélkül – hülyén néz ki. Ami igen komoly probléma egy olyan termék esetében, amitől azt várod, hogy az emberek a nap nagyobbik részében a fejükön hordják. Erre gondolhattak a Google-nél is, amikor megalkották a Titanium-szériát, amely éppen úgy néz ki, mint egy normális szemüveg vagy napszemüveg, a Google kütyüjével egyesítve. Az új keretek négy különböző dizájnban (Bold, Curve, Thin és Split), két árnyalatban és ötféle színben lesznek kaphatók, és a szemüvegeseknek különösen jó hír, hogy dioptriás szemüveglencsékkel is kombinálhatók.
A Google okosszemüvege várhatóan az év vége felé kerül boltokba, és szinte rögtön egy komoly riválist is kaphat, a Samsung Galaxy Glasst, amelynek tervezésekor a vázlatok szerint eleve komoly szempont volt az esztétika is.