A Jesko minden szempontból a Koenigsegg eddigi legelképesztőbb autója lesz, és ez az extrákra is igaz, a legdrágább opció árából ugyanis egy másik szuperautót is lehetne kapni.

A szupersportautókat a legapróbb részletig személyre lehet szabni, és ilyen lesz a Koenigsegg legújabb modellje, a mindössze 125 példányban készülő Jesko is.

A Koenigsegg soha nem fog ennél gyorsabb autót építeni

500 km/óra feletti sebesség lehet a Jesko Absolut célja.

A konfigurátor csak a vevőknek érhető el, de egy leendő tulajdonos, Manny Khosbin megmutatta, milyen opciók közül választhatnak a Jesko vásárlói.

A konfiguráció a fényezéssel kezdődik, és a legdrágább opció éppen az, hogy egyáltalán ne fessék le az autót.

A lakkozás nélküli szénszálas karosszéria 443 400 dollárba, azaz 132 millió forintba kerül, és ez egyben a Jesko legdrágább opciója. A látszó karbon külső piros, kék, zöld és lila színezéssel is kérhető 346 100 dollárért, azaz 103 millió forintért, az átlátszó lakkért pedig 292 ezer dollárt (87 millió forintot) számítanak fel, és már azért is elég ütős sportautót lehet kapni.

A kínálatban persze hagyományos fényezések is vannak, a metálfényezés például 13 900 dollárba (4,1 millió forintba), a gyöngyházfényezés 24 800 dollárba (7,4 millió forintba), a képeken látható ragyogó vörös vagy mandarinszínű festés 63 600 dollárba (18,9 millió forintba) kerül.

A többi opció sem éppen olcsó, a Michelin pályagumival szerelt szénszálas felnikért 110 ezer dollárt (33 millió forintot) számítanak fel.

Persze a Jesko még a szuperautók között is drágának számít, az alapára kicsivel hárommillió dollár alatt kezdődik,

2 696 700 dollár, ami 883 millió forintnak felel meg, a különleges opciókkal együtt pedig könnyen négymillió dollár fölé növelhető az ára. Azt már tudjuk, hogy sokba kerül, de azt is nagyon várjuk, hogy kiderüljön, mire képes az 1600 lóerős szuperautó.

Ez is érdekelhet:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Szeretnél luxusban és csendben messzire menni? – Nissan Ariya-teszt

A Volvo végleg felhagyott a dízelmotoros autók gyártásával

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés