Támogatjuk az elektromos autózás terjedését, de ha arról lenne szó, hogy élményekben gazdag kilométereket kívánsz magadnak, van egy jó hírünk: 2016 az autós mennyországba vezető út, és sok lóerős autókkal hajthatunk rajta.

Alfa Romeo Giulia

Semmi kétségünk nem volt afelől, hogyha az Alfa kijön végre egy középkategóriás új autóval, akkor az baromi jól fog kinézni. Az Alfa Giulia bitang egy jószág lett, és a QV nevezetű csúcsmodellel rögtön neki is ugrottak a német prémium elitnek. Hátsókerék-hajtásával és 510 lóerős teljesítményével az Alfa Romeo Giulia nagyon várós!

BMW M2

Ebben az évben a BMW M-es modellek egész tárházával kápráztat el minket. Az M760iL azért nagy szám, mert eddig gyári M-es 7-es BMW még sosem volt, az M2-es BMW pedig azért, mert gyakorlatilag egy utcai versenyautót kapsz elképesztően vonzó csomagban. Háromliteres biturbó motorja 370 lóerős, és azt teljes magabiztossággal jelenthetjük ki, hogy eszméletlen jól áll neki a kék. Az a hír járja, hogy az autót egyébként sokkal jobb vezetni, mint amit a képek alapján feltételezel! Minden bizonnyal ez lesz az új házi kedvencünk!

Opel GT

Igen, jól látod, ez az Opel GT még erősen koncepcióautó-jelleget mutat, és annyira friss, hogy hivatalos bemutatását csak jövő héten tartják a genfi autószalonon! (Hát persze, hogy ott leszünk, és élőben adjuk neked az első kézből származó infókat.) De ha minden jól megy, és elég lelkes közönség sereglik majd a tanulmányautó körül, akkor az Opel mérnökei áldást adnak a koncepcióra, és talán gyártásba is kerülhet ez az erősen az Opel 60-as éveire építkező csoda.

Bár azt is reméljük, hogyha gyártani fogják, a 145 lóerős, egyliteres motor mellett lesz ütősebb verzió is, bár erről a magyar motorról eddig csupa jót hallottunk, azért a hátsókerék-hajtás mellé el tudnánk képzelni valamivel több lóerőt is.

Mazda MX–5

Hajlandóak vagyunk sok pénzben fogadni bárkivel, hogy a Mazda sosem fog olyan Mazda MX–5-öst gyártani, amitől ne indulna be az azonnali nyálelválasztásod. Ez a mostani generáció annyira kapós, hogy negyven autót adtak el itthon csak az alapján, hogy a leendő tulajok meglátták az első fotókat az autóról. A szerencsésebbek azóta már új MX–5-ösükben élvezik a tavaszról előreszökő első napsugarakat, és tolják neki orrvérzésig a 129 vagy 158 lóerőt egyenesen a hátsó kerekeknek.

Peugeot 308 R Hybrid helyett 308 GTi :-(

Vannak olyan jól értesült angol újságírók, akik még a Peugeot gyári informátorainál is biztosabbak abban, hogy a Peugeot szériában is gyártani fogja az 500 lóerős hibrid 308-ast, ami képes lenne minden létező és még meg sem született ellenfelet jó alaposan bedöngölni az aszfaltba, és még onnan is tovább. Viszont mi jobban hiszünk a Peugeot-tól érkező információknak, ami alapján be kell érnünk a 308 GTi-vel, ami azért nem tűnik vállalhatatlan kompromisszumnak a 270 lóerejével.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

150 000 táncoló robotfűnyíró: a technológia a fejlesztés mögött

Kényelem és nyugalom az autópályán, izgalom és őrület a stadionban – BYD Seal U-val a magyar–skót-meccsre

Óbudán vár a fotókiállítás, amit nemcsak látni, hanem tapintani is lehet

További cikkeink a témában
Óbudán vár a fotókiállítás, amit nemcsak látni, hanem tapintani is lehet
Hirdetés