A FIA megegyezett, maradnak a turbók, de olcsóbbak lesznek.
A Forma-1 vezetősége Genovában tartott egy két napos ülést, aminek a mai napon lett vége, és a fő célja az volt, hogy megegyezzenek a motorproblémával kapcsolatban.
A négy gyári csapat is jelen volt az ülésen (Mercedes, Ferrari, Renault, Honda), és arra jutottak, hogy csökkenteni kell az erőforrások költségeit, ezért az 1.6 literes V6-os turbót nem adhatják el más csapatoknak drágábban, mint 12 millió euró. Ez egy hatalmas segítség a kisebb csapatoknak, ők ugyanis jelenleg évi 20-22 millió eurót perkálnak a gyári csapatoknak az erőforrásokért.
Meghosszabbították a turbó érát is, így a 2017-es változtatások után még három évig maradnak majd a fűnyírók, porszívók, ki hogy hívja, így egészen 2020 biztosan nem térnek vissza erősebb motorokhoz.
A gyári csapatokat 2015 végén felszólították, hogy egyszerűsítsék le a technikai specifikációikat, valamint találjanak egy megoldást a motorok hangjának a javítására, aminek január 15-e volt a határideje. Jean Todt, FIA elnök szerint a javaslatok mind megfeleltek, és alkalmasak arra, hogy pozitív irányba kezdjenek haladni a dolgok.
Az alternatív motorgyártó ötletét teljesen elvetették, mert szerintük a költségek csökkentésével ez az opció felesleges.