A legapróbb részletig vadonatúj 500-ast teljesen elektromos hajtással mutatta be a Fiat, most pedig itt egy érdekes változata plusz egy oldalajtóval, hogy hátulra is könnyebb legyen a beszállás. Jön egy kisebb hatótávú, de olcsóbb kivitele is.

A Fiat az alapoktól tervezte újra a népszerű 500-ast, amit teljesen elektromos hajtással mutatott be.

A vadonatúj Fiat 500 elektromos autóként érkezik

Modern technikát kapott az olasz stílusikon.

Az elődjéhez hasonlóan zárt tetős és kabrió változat is készült belőle, most pedig itt egy érdekesség, a 3+1 ajtós modell. A hagyományos oldalajtók mellé jobb oldalra kapott egy hátrafelé nyíló kisajtót is, akárcsak a BMW i3, vagy a régebbi MINI Clubman.

A plusz egy ajtóval könnyebb a beszállás a hátsó ülésekre, ezért kisgyerekkel is használhatóbb lesz az új 500-as,

még ha a 3+1 ajtós modell nem is hosszabb, ugyanúgy 3,63 méteres, mint a háromajtós. A hátsó ajtót a rövidsége miatt nem lehet önmagában kinyitni, csak a jobb első ajtó után tárható fel, akárcsak a fent említett autókon.

A 3+1 ajtós modell más paraméterei is hasonlóak a háromajtóséhoz: az elektromotorja 118 lóerős és 220 Nm a nyomatéka, a 42 kilowattórás akkumulátorral 320 kilométer a hatótáv.

A háromajtósból ezen kívül egy olcsóbb változatot is bejelentett a Fiat, 95 lóerős teljesítménnyel és 23,8 kilowattórás akkumulátorral.

Ez is érdekelhet:

8,5 millió forintért vihető az elektromos Fiat 500 magyar kiadása

A 2,5 millió forintos támogatáshoz igazították a felszereltségét.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

További cikkeink a témában