Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

A Fiat 500 következő generációja elektromos hajtású változatban érkezik, és most az is kiderült, hogy a magyar piacra szabott felszereltségű változatot a nagyobb állami támogatással 8,5 millió forintért el lehet vinni.

A retró stílusú kisautó következő generációját tisztán elektromos hajtással mutatta be a Fiat. Az új 500-as egy kicsivel nagyobb és sokkal igényesebb az elődjénél, 119 lóerős elektromotor hajtja, a 42 kilowattórás akkumulátor egy feltöltésével pedig 320 kilométert tehet meg. Most az is kiderült, hogy mennyibe fog kerülni az itthoni kereskedésekben.

A Fiat elsőként a legjobban felszerelt La Prima kivitelt vezeti be, de annak 11 699 000 forintos ára csak a szerényebb, 500 ezer forintos állami támogatásra jogosult. A magyarországi piacra ezért készítettek egy külön modellt,

A 8 490 000 forintért elvihető L’Ungheria kivitel is elég jól felszerelt,

szériában jár hozzá a LED-es fényszóró, az automata klíma, a tolatóradar, az ülésfűtés és a fűthető szélvédő, de a 7 colos műszeregység, a 10,25 colos érintőképernyős navigáció, a gyalogosfelismerő, a sávtartó és a táblafelismerő, az esőérzékelő, az automata távfény és az elsötétedő belső tükör is.

16 colos kerekekkel és szövetülésekkel, a karosszéria színével megegyező műszerfallal, míg a drágább La Prima alapból 17 colos kerekeket és műbőr üléskárpitot kap, hozzá az ásványszürke, óceánzöld és égszínkék fényezést lehet választani.

A csúcsmodell ezen kívül széria panorámatetővel, 360 fokos parkoló asszisztenssel, tolatókamerával, holttérfigyelővel, 2-es szintű önvezetést jelentő sávtartó és távolságtartó rendszerrel, valamint Type 2 töltőkábellel érkezik. A fali töltőt 135 ezer forintért adja a Fiat, és az elektromos 500-as akár vászontetős kabrióként is kérhető, a La Prima változatnál egymillió forinttal többért.

Ez is érdekelhet:

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.