Biztosak vagyunk benne, hogy a világ egyik legkülönlegesebb márkakereskedése az a Cadillac-szalon Louisville-ben, ami 75 év után idén kénytelen bezárni a kapuit.
A Cadillac az egyik legrégebbi autómárka, 1902-ben alapították, de a jövőhöz a patinás cégnek is alkalmazkodnia kell. Jönnek az elektromos modellek, és a kereskedők nemrég ultimátumot kaptak: vagy invesztálnak, vagy kiszállnak, amiért kárpótlást kapnak. Meglepő módon sokan választották az utóbbi opciót, és ezek egyike egy nagyon különleges kereskedés is.
A Brown Brothers az egyik legrégebbi ma is működő márkakereskedés, hiszen 75 éve, 1946-ban nyitották meg Louisville-ben,
Kentucky állam legnagyobb városában. A legutóbbi gazdasági világválság óta azonban jelentősen visszaestek az újautó-eladások a térségben, ami idén oda vezetett, hogy Brownék végleg lehúzzák a rolót.
Nincs sok ehhez fogható márkakereskedés, a Brown Brothers Cadillac úgy néz ki, mintha nem is egy autószalon lenne, hanem egy kastély nagyterme,
ahová véletlenül beparkoltak az autókkal. A hangulatos berendezéshez illik a kiszolgálás is, a louisville-i kereskedést már 1989-től díjazták a vevők elégedettsége miatt.
A Cadillac nincsen könnyű helyzetben, a világ egyik legismertebb luxusautó-gyártója az utóbbi két évtizedben folyamatosan próbál megújulni, és fiatalítani a vásárlók átlagéletkorán, egyelőre nem túl sok sikerrel. A fényűző stílus megmarad, de a legújabb irány az elektromosítás, aminek az egyik vesztese éppen ez a különleges kereskedés.