Az X7 a legnagyobb SUV, amit a BMW csak adhat, és ugyan nincs rendes M változata, de az Alpina számára ez nem jelentett akadályt.

A BMW-nél az X7 a szabadidő-terepjárók csúcsa, és a kínálat legerősebb változata az M50i, aminek a 4,4 literes biturbó V8-as motorja 530 lóerőre és 650 Nm nyomatékra képes.

Végre megkapta a V8-as motort a BMW két óriása, az X5 és az X7

Méghozzá már az izmosabb került az M50i-be.

Az 5,15 méter hosszú, hétüléses monstrumban ez is bőven elegendőnek tűnik, de aki ennél is többre vágyik, annak mostantól az Alpina szállítja a megoldást.

A teljesítményét 621 lóerőre növelték, a legnagyobb nyomatéka 800 Nm lett,

ami 2000 és 5000 közötti fordulatszámon végig elérhető. A 2,6 tonnás óriás ezzel 4,2 másodperc alatt gyorsul százra, fél másodperccel rövidebb idő alatt, mint a szériamodell, és az is sokat mond, hogy 15 másodperc alatt a 200 km/órát is eléri.

Az Alpina nem csupán a motort izmosította, hanem alaposan átdolgozta az X7-et.

A márkára jellemző mintájú kerekek 23 colosak, a légrugózást pedig úgy programozták, hogy akár négy centivel is le tudja ültetni az autót. A karosszéria matt fekete és szénszálas elemeket kapott, és a kipufogórendszert is az Alpina szállítja.

Az X7 az árával is csúcsmodell, az M50i változata nálunk 35,5 millió forinttól indul,

a németeknél 115 600 euróba kerül, ehhez képest az Alpina 155 200 euróért kínálja az XB7 névre keresztelt izmosított SUV-t.

Ez is érdekelhet:

Fekve is lehet utazni ebben a BMW X7-ben

A BMW-nél újraértelmezték a sofőrös autót.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Tetszik ez a kis rönkház? Egy UAZ-ra építették

Csodás szupersportautó az Aston Martin Valhalla

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

További cikkeink a témában