Az biztos, hogy a Cadillac megadja a módját.
A Cadillac 2026-ban debütál a Formula–1-ben, mint a mezőny tizenegyedik csapata, és a lehető legnagyobb figyelmet összpontosítja magára, ugyanis
az autó festését a február 8-i Super Bowl alatt leplezik le
– ez magyar idő szerint február 9-ét jelent.
A Super Bowl tökéletes színpadként szolgál, hiszen tavaly több mint 127 millió néző kísérte figyelemmel az NFL-döntőt, a félidei show-t pedig még ennél is többen látták (mintegy 135 millióan). Egy harminc másodperces reklámblokk idén már közel nyolcmillió dollárba, 2,6 milliárd forintba kerül, tehát az istálló bemutatkozása a lehető legnagyobb amerikai közönség előtt zajlik majd.
A General Motors a Cadillac márkán keresztül lép be a sportágba a Valtteri Bottas és Sergio Pérez alkotta pilótapárossal, ami önmagában is óriási lépés az amerikai autógyártó számára. A csapat első évében Ferrari-motorral áll rajthoz, a csapatot pedig a Marussiát is megjárt Graeme Lowdon irányítja.
(Forrás: Racingnews365.com, fotó: Getty Images)
Ez is érdekelhet: