A Lotus hatvanas évekbeli versenyautóját eleveníti fel az Evora alapjára a felélesztett Radford márka Jenson Button új vállalkozásában.
A hatvanas években a Lotus versenyautója volt a Type 62, és erre emlékeztet a felélesztett Radford márka első új modellje. Az alapokat a Lotus egyik kifutó sportautója, az Evora adja, amire teljesen új karosszériát terveztek, és a képek alapján nehéz lenne eldönteni, hogy a klasszikus típus modernizált változatát látjuk, vagy az új modellt retró stílusú ruhában.
A megoldás az utóbbi, a Radford a Lotus Evora technikáját használja, a Toyota által szállított 3,5 literes, kompresszoros V6-os motorral,
ami az alapmodellben is 430 lóerőre képes. A korabeli versenyautó festését idéző Gold Leaf változat már 500 lóerős, a John Player Special után JPS-re keresztelt csúcsmodell 600 lóerőre képes.
Az eredeti Lotushoz képest is megerősítették a karosszériát, de a tömeget nem növelték, ezért a Radford csak 1000 kilogrammot nyom.
A két erősebb változata 18 colos kerekeket, hétfokozatú duplakuplungos váltót és nagyobb hátsó szárnyat kap, a csúcsmodellen az acéltárcsákat kerámia fékrendszerre cserélték.
A kétüléses belső tér csak első pillantásra lesz spártai,
valójában nem hiányzik belőle a multimédia, és a jobb aerodinamika érdekében kamerával helyettesítik a visszapillantó tükröket. A Radford felélesztése Mark Stubbs dizájner, Ant Anstead autóépítő és Jenson Button közös vállalkozása, ők hárman tudnak egyet-s-mást a sportautókról.
A tervek szerint a retró stílusú, Lotus-alapú brit sportkocsiból a legendás őse nevére utalva összesen 62 példányt építenek, és biztosak vagyunk benne, hogy az 500 ezer dolláros ára ellenére sok érdeklődő lesz rá. A hasonló korszakot felelevenítő Ford GT is ennyibe került, de mára jóval drágábban cserél gazdát.