A hírből kiderül, mi teszi boldoggá Ecclestone-t a dollármilliárdokon kívül.  

A több évre szóló partnerség a monzai Formula 1 Gran Premio Heineken d’Italia 2016 olasz nagydíjjal kezdődik, a 2017-es F1-szezontól pedig a Heineken három Grand Prix partnere lesz, valamint kiemelt szerepet kap majd más F1-eseményeken is. Az együttműködés keretében a Heineken a Formula 1 exkluzív globális sörpartnerévé is válik, logója az autókon mégsem fog megjelenni.

A Heineken nemzetközi, integrált F1 Nyiss a világra - Open your World és az If You Drive, Never Drink felelős alkoholfogyasztási kampányát az F1-pálya melletti reklámfelületeken, televíziós reklámokban, digitális aktivitásokkal és a jegyterjesztő helyeken népszerűsíti majd, kiemelt figyelmet kapnak a szurkolói események, valamint az exkluzív csomagolási és termék népszerűsítési akciók is. A kampány nagykövete David Coulthard és Sir Jackie Stewart lesz.

„Mindketten az innovációra és szórakozásra épülő terület képviselői vagyunk, ezért bízom abban, hogy ez egy hosszú és különleges kapcsolat kezdete.

Ha pedig sörről van szó, egy Heineken mindig boldoggá tesz!”

– mondta Bernie Ecclestone F1-fővezér.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ráhúzta egy taxis a kormányt egy bringásra az Alagút bejáratánál, aztán a kijáratnál kiszállt és elé állt

Ezt a Ferrarit igazán megcsúfították, hogy extrém körülmények között is lehessen versenyezni vele

Gyorsabb lett, mégis kevesebbet fogyaszt – kipróbáltuk a megújult Lexus UX-et

További cikkeink a témában