A Német Nagydíj után most már biztosan kijelenthetjük, hogy a Honda három év mclarenes kínszenvedéséből felocsúdva, 2019-ben megérkezett a Forma–1-be.

A Honda az Osztrák Nagydíjon már a csúcsra ért a Red Bull-lal ebben az idényben, a hétvégi Német Nagydíjon pedig Max Verstappen mellett a Toro Rossó-s Danyiil Kvjat is dobogóra állhatott (harmadik lett), azaz két csapattal is képviseltette magát a japán gyártó – ilyenre pedig 31 éve* nem volt példa a Honda F1-es történetében:

Honda Racing F1 on Twitter

31 years apart ? Hockenheim saw two different Honda-powered teams on the podium for the first time since 1988 ? How long til' the next one? ? ? @F1 #PoweredByHonda https://t.co/bDSJ5nDpRT

* Utoljára az 1998-as idény utolsó futamán sikerült a Hondának két csapatot is a dobogóra juttatni: az Ausztrál Nagydíjon Alain Prost és Ayrton Senna (McLaren-Honda) első és második helyének, illetve a Nelson Piquet (Lotus-Honda) harmadik helyének is örülhetett.

A mclarenes időszaka alatt a Honda rengeteg kritikát kapott főleg a csapat pilótájától, a kétszeres világbajnok Fernando Alonsótól, amit a japánok nem is felejtettek el:

(Forrás: Honda Racing F1, fotó: Honda Racing F1)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hóban, sötétben, az autópálya leállósávjában szerelte fel a téli gumikat egy nem okos autós

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés