A genfi autószalon elmaradása miatt nem tudták megnézni egymás újdonságait a Koenigsegg és a Polestar első emberei, ezért szerveztek egy találkozót, ahol megnézték, mit tud a másik.
A nemzetközi autószalonok, mint amilyen a genfi is, nem csak arra jók, hogy a közönség láthassa a legújabb modelleket, de az autógyártók is itt szokták megnézni egymás alkotásait. Idén a kiállítás elmaradt, ezért két svéd gyártó, a Koenigsegg és a Polestar szervezett egy találkozót, ahol megbeszélték a világ nagy dolgait.
A Volvóból kiszakadt Polestar részéről Thomas Ingenlath vezérigazgató és Maximilian Missoni vezető formatervező jött el, a másik márkát az alapító Christian von Koenigsegg és a Meshuggah-pólós fődizájner Sasha Selipanov képviselte, és érdekes látni, hogy a két prototípus mennyire hasonló koncepció mentén készült.
Jó volna több ilyet látni, amikor az autógyártás meghatározó alakjai kötetlenül beszélgetnek az autókról.
A Gemera a Koenigsegg első négyüléses autója, amit három, összesen 1100 lóerős elektromotor és egy 600 lóerős benzinmotor hajt, és hamarosan gyártásba kerülhet. Itt olvashatsz róla többet:
A Polestar újdonsága még távolabb van a sorozatgyártástól, a szintén négyüléses, tisztán elektromos hajtású Precept inkább azt mutatja meg, hová tart a márka jövője. Itt nézheted meg: