A genfi autószalon elmaradása miatt nem tudták megnézni egymás újdonságait a Koenigsegg és a Polestar első emberei, ezért szerveztek egy találkozót, ahol megnézték, mit tud a másik.

A nemzetközi autószalonok, mint amilyen a genfi is, nem csak arra jók, hogy a közönség láthassa a legújabb modelleket, de az autógyártók is itt szokták megnézni egymás alkotásait. Idén a kiállítás elmaradt, ezért két svéd gyártó, a Koenigsegg és a Polestar szervezett egy találkozót, ahol megbeszélték a világ nagy dolgait.

A Volvóból kiszakadt Polestar részéről Thomas Ingenlath vezérigazgató és Maximilian Missoni vezető formatervező jött el, a másik márkát az alapító Christian von Koenigsegg és a Meshuggah-pólós fődizájner Sasha Selipanov képviselte, és érdekes látni, hogy a két prototípus mennyire hasonló koncepció mentén készült.

Jó volna több ilyet látni, amikor az autógyártás meghatározó alakjai kötetlenül beszélgetnek az autókról.

A Gemera a Koenigsegg első négyüléses autója, amit három, összesen 1100 lóerős elektromotor és egy 600 lóerős benzinmotor hajt, és hamarosan gyártásba kerülhet. Itt olvashatsz róla többet:

A valóságban is elképesztő a négyüléses Koenigsegg Gemera

Újabb képeken mutatjuk az 1700 lóerős hibrid szuperautót.

A Polestar újdonsága még távolabb van a sorozatgyártástól, a szintén négyüléses, tisztán elektromos hajtású Precept inkább azt mutatja meg, hová tart a márka jövője. Itt nézheted meg:

Szakít a volvós stílussal a Polestar elektromos autója

Menő formájú Tesla-ellenfél jön a svédektől.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

„Ez a futás nemcsak a testünknek, a lelkünknek is jót tesz!” – Dupla körös futásokkal és kibővült charity programmal jön az NN Ultrabalaton

„Verstappennek esélye sincs a világbajnoki címre 2025-ben”

Méregdrága veterán autók táncolnak a jégen. Ilyen őrületesen jó az Ice Race!

További cikkeink a témában