Sokan építettek már látványos koncepcióként lánctalpas terepjárót az autógyártók közül is, de a Nissan most mindegyikükön túltesz azzal, hogy a hátsókerék-hajtású sportkocsiját, a 370Z-t alakította át – abból is a vászontetős roadstert.

Szinte nincs olyan tél, amikor valamelyik autógyártó ne jönne elő lánctalpasra átépített terepjáróval. A Nissannál azonban most emelték a tétet, és egyenesen a 370Z Roadstert fabrikálták át. Ugyan a vászontetős és hátsókerék-hajtású sportautó nem tűnik a legjobb alapnak egy terepjáró helyett, de annál jóval nagyobb szórakozást ígér.

A szériában elég alacsony építésű 370Z-t először is megemelték 7,5 centivel, a nyomtávját ugyanennyivel szélesítették ki, és a sárvédőket is átalakították, hogy a hátsó kerekek helyére elférjen a piacon elismert Dominator lánctalpas szerkezete. Mivel az első kerekek amúgy sem hajtottak, oda kormányozható sítalpak kerültek.

A 332 lóerős 3,7 literes V6-os szívómotor nem változott, és ezzel lesz igazi szórakozás a hátsókerekes lánctalpas sportkocsi vezetése. Főleg akkor, ha süt a nap a sípályán, és a tetőt is lenyithatod. Mivel közúton bajos lenne közlekedni vele, ezért a Nissan egy hozzá való szerelvényt is készített, ami egy 390 lóerős 5,6 literes V8-assal hajtott Armada terepjáróból és egy trélerből áll.

Lássuk, hogyan megy a gép:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tömény elegancia ez az 1991-es Honda Legend Coupe

További cikkeink a témában