Harmincmillió Golf nem csak hét generációt, hanem számtalan reklámfilmet jelent, annyit, amennyiből bőven lehet válogatni.
Először is nézzük, hogyan emlékezett meg a Volkswagen az első egymillió Golfról. Csak annyit bocsátunk előre: az üzenet hangsúlyosabb volt, mint a vizuális elkápráztatás.
Aztán ahogy a Golf neve mellé is odakerült a generációt jelző számjegy, jöhettek a generációkkal játszó hirdetések:
Persze öregember nem vénember, ahogy ez a Golf és a márka visszafogottságához képest egész vad csattanójú reklámból is kiderül:
És persze elképzelhetetlen lenne egy harmincmilliós sikertörténet sztárokat szerepeltető szpotok nélkül. Sportcsillagok…
…popsztárok…:
…és kétdimenziós sztárok nélkül:
Ahogy – a marketing alapszabályai szerint – kisgyerek…
...és kisállat, pontosabban nagyon sok kisállat nélkül sem:
Vagy jóval nagyobb állat nélkül:
Tudjuk, hogy a használt autók jelentős része az eladók szerint egy gondos nyugdíjasé volt, aki csak enyhe napsütésben állt ki vele a garázsból. Azt tudjuk, hogy egy gyakran hazugság, de ez a reklám azt is megmutatja, hogy ha a nyugdíjasos sztori igaz, akkor sem feltétlenül szupermegkímélt a kocsi:
Azt gondolod, milyen jó lehet egy olyan autótípust birtokolni, amelynek ilyen reklámjai vannak? Bizony, remek dolog egy ekkora családhoz tartozni!