A pick-upokról nem a szépség jut eszedbe, de a Mazda ebben a kategóriában is az eleganciát helyezte előtérbe az agresszív kinézet helyett.

A platós teherautók gyártói már a jármű kinézetével is sejtetni akarják, hogy elpusztíthatatlanul masszív gépekről van szó. A Mazda is bemutatta a saját pick-upját, de a manapság divatos marcona helyett inkább elegáns stílusú lett. Az újdonság a bizonyítéka annak, hogy a japán márka dizájnja még egy platós teherautón is jól mutat.

Nem ez a Mazda első pick-upja, a 2006-ban bemutatott első generációs BT-50 még a Ford Ranger testvérmodellje volt.

Most teljes mértékben japán termék született, ugyanis az Isuzu D-Max kölcsönözte az alapokat a Mazdának.

Nem egyszerűen csak az emblémát cserélték ki, hanem teljesen új karosszériát és belső teret szabtak neki.

A duplakabinos Mazda hossza 5,28 méter, ami egy kicsivel rövidebb az elődjénél, akárcsak a 3,13 méteres tengelytávja. Az alapmodellt az Isuzu 1,9 literes, 150 lóerős és 350 Nm nyomatékú turbódízel motorjával szerelik, ami helyett

választható a 3 literes, 190 lóerős és 450 Nm nyomatékkal rendelkező motor automata sebességváltóval.

A külsőhöz hasonlóan az utasteret is teljesen személyre szabták a Mazda formatervezői, a barna bőrrel borított belső a japán márka személyautóit idézi, akárcsak a kerek légzsákfedeles kormánykerék.

A BT-50 előző generációja egy ideig kapható volt nálunk is, de az újdonság biztosan nem jön Európába.

Ez is érdekelhet:

Itt az új Toyota Hilux

Frissebb, üdébb, korszerűbb, a legendás megbízhatóság, strapabíróság pedig állítólag marad a régi.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Ilyen lesz a Kawasaki első hidrogénhajtású motorkerékpárja

340 lóerős családi villanybusz a Volkswagen ID. Buzz GTX

További cikkeink a témában