Másodjára újította meg a kisebbik szabadidő-terepjáróját a Porsche, és a Macan külseje csak finoman változott, de a kínálatát alaposan átalakították, a Turbo helyett a GTS lett az új csúcsmodell.
2014-ben jelent meg a Porsche kisebbik szabadidő-terepjárója, és a Macan három éve már megkapta a ráncfelvarrást.
Most ismét eljött a megújulás ideje, de a dizájn ezúttal nem változott sokat, a legfeltűnőbb újdonság az, hogy a hűtőmaszk és a légbeömlők egy egységet képeznek az orrán, hátul pedig hangsúlyosabb lett a lökhárító fekete betétje.
A tizennégyféle választható fényezés közül a Papaya sárga, a Gentian kék és a Python zöld újonnan került a kínálatba, a legalább 19 colos, de akár 21 colos kerekek közt hét újat találunk. Belül a széles középkonzolon
a Cayenne és a Panamera műszerfalának mintájára érintőgombok váltották a hagyományos kapcsolókat.
A Porsche alaposan átalakította a Macan kínálatát, amiből kikerült a Turbo, de minden más változatot feljebb pozícionáltak.
Az új csúcsmodell a GTS, aminek a 2,9 literes biturbó V6-osa 440 lóerős lett, alatta a Macan S található, amiben 380 lóerőre képes ugyanez a motor. Az alapmodell kétliteres négyhengerese is erősebb, 265 lóerős lett.
A Macan S és GTS modelleken széria az aktív futómű állítható lengéscsillapítással, a GTS pedig a légrugózást is megkapja a 10 milliméteres ültetés mellé. Az eddiginél feszesebb futómű jobb útfekvést garantál,
a választható GTS Sport kivitelhez 21 colos kerekek, nyomatékvektorálás és Sport Chrono csomag is jár.