Már a június végi Francia Nagydíjon érvénybe léphet.

Miután a Spanyol Nagydíj szombati napján Lewis Hamilton jelezte, hogy a Red Bullok azért lehetnek olyan gyorsak az egyenesekben, mert flexibilis hátsó szárnyuk van, az FIA levelet írt a csapatoknak, miszerint – vélhetően a Francia Nagydíjtól kezdődően – szigorítani fog az F1-es autók hátsó szárnyaira vonatkozó szabályokon.

A Red Bull nem aggódik, az istálló tanácsadója, Helmut Marko elmondta, hogy eddig is minden teszten átmentek, és ezután is át fognak. A német Sport1 szakértője, az F1-es körökben bennfentesnek számító Ralf Bach szerint azonban az FIA szigorítása valójában nem az RB ellen irányul, hanem sokkal inkább egy másik csapat ellen:

„Az FIA illetékesei nem (Max) Verstappen csapatát vették célba, hanem az Alpine-t. A egykori Renault csapatról azt mondják, hogy a flexibilis szárnyak legnagyobb mestere.”

Eközben...

Verstappen csapattársát hibáztatja, amiért elbukta a győzelmet a Spanyol Nagydíjon

A holland kritikája jogosnak tűnik, érvelése pedig logikus.

Toto Wolff rádióüzenete megmutatta, hogy valójában ki parancsol az F1-ben

Ritka pillanatok egyike volt, jelzésértéke pedig egyértelmű.

„Bottas számára mindez felér egy kiütéssel”

A Mercedes-csapatfőnök beszélt a finn pilótáról.

(Forrás: gpblog.com, fotó: Getty Images)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hóban, sötétben, az autópálya leállósávjában szerelte fel a téli gumikat egy nem okos autós

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés