Saját gyártású autós műsorral jelentkezett a Netflix, ám ahelyett, hogy új szuperautókat mutatnának be, vagy látványos tájakra utaznának, megcsinálták az autórajongók Ninja Warriorját Halálos iramban-stílusban.
Hyperdrive a címe a Netflix saját gyártású autós műsorának, amiből az első évad tíz része máris nézhető. Nem is az a meglepő, hogy a sorozat producere Charlize Theron, hanem inkább az, hogy számtalan autós műsor után tudnak újat mutatni. A Hyperdrive olyan, mint egy Halálos iramban valóságshow: a nem profi pilóták saját tuningolt autójukkal trükkös feladatokat oldanak meg egy kivilágított gyártelepen.
A résztvevők közt akad diák és fotómodell, építőmunkás és milliárdos, akiknek ugyanaz a szenvedélyük: az autóversenyzés. A rajtvonalnál pedig éppúgy ott áll a méregdrága Lamborghini Huracán és Mercedes-AMG GT, mint a tuningolt Nissan 350Z és a Ford Mustang.
Nem klasszikus autóversenyzésről van szó, még csak nem is driftről, bár sok feladatot azzal kell megoldani, de ügyességre is bőven szükség van.
A forgatáshoz egy régi Kodak gyártelepet használtak a New York állambeli Rochesterben, aminek a nagy részét leaszfaltozták, és olyan akadálypályát építettek, aminek egy hat emelet magas billenőhíd is a része. Minden részt éjszaka vettek fel, neonfényben, ami hozzáad a Halálos iramban-hangulathoz, és ha bejön az első évad, akkor folytatása is készülhet az autórajongók Ninja Warriorjának.