Max Verstappen és Fernando Alonso is kénytelen volt feladni a Belga Nagydíjat, utóbbi esélyes, hogy kamuzott és szimplán csak elege lett a Honda impotenciájából, mindenesetre hatalmas a frusztráció mindkét versenyzőnél és a csapatuknál.

Max Verstappen autója 7 kör után megadta magát Spában, pedig a holland nagyon készült a hazai pályára, érthetően csalódott, ahogy Chris Horner csapatfőnök is, aki a történetek mellett nem tudott nyugodtan elmenni csak úgy szó nélkül:

Mi fizető ügyfelek vagyunk, és nyilvánvalóan ellenérték alatti szolgáltatást kapunk. 

Pokoli sok pénzt fizetünk a motorért. Meg kell oldaniuk a gondokat, mert ezen a szinten nem megengedhetők olyan hibák, melyeket folyamatosan tapasztalunk: megbízhatósági gondok, meghibásodások.

Ez pedig nem az a szint, amelyen egy olyan gyártónak kellene tartania, amely versenyképes akar lenni az F1-ben.

A Reanult érzi, hogy gáz volt, ugyanis nem mást, mint Alain Prostot küldte át bocsánatot kérni.

Ez az egész nem jött jókor a Red Bullnak és Chris Hornernak:

A másik sztori pedig Alonsóé, aki 25 kör után kényszerült kiállni, de esélyes, hogy a kocsival valójában semmi baj nem volt, inkább csak elege lett a McLaren-Honda impotenciájából:

Nem könnyű így versenyezni, kerék a kerék ellen semmi esélyed. Nehéz nap volt, egyáltalán nem voltunk versenyben. A kocsi túl lassú volt az egyenesekben, a pontszerzésre sanszunk nem volt. Motorgond miatt végül ki kellett állnunk.

A Hondánál közben meg állítják, hogy tényleg semmi probléma nem volt az energiaforrással:

Szólt, hogy gond van a kocsival, mi ugyan semmi erre utalót nem láttunk az adatokban, mégis úgy döntöttünk, hogy elővigyázatosságból megállítjuk az autót.

Mintha csak egy szakítást néznénk végig.

(Forrás / fotó: Sky Sports / AFP)

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon