Egészen eddig nem tűnt fel senkinek.

A Racing Point még a Japán Nagydíj után jelezte, hogy gyanúja szerint a Renault szabálytalan fékerőelosztást módosító rendszert használt. Az FIA pedig kivizsgálta az esetet, majd utólag kizárta a francia istállót, amelynek a csapatfőnöke, Cyril Abiteboul megjegyezte, hogy már évek óta használja ezt a technikai megoldást, vagyis nem az idei szezon fejlesztése:

„Annyi éve használjuk már, hogy nem is gondoltuk, hogy bárki megkérdőjelezi ennek szabályosságát.”

Azt pedig elismeri Abiteboul, hogy a rendszer valóban segíti a pilótát, de szerinte ettől az autó még nem lesz gyorsabb, csak egy terhet vesz le a vezető válláról.

És Romain Grosjean is megerősítette, már 2015-ben is használták ezt a fékerőelosztási rendszert – a francia pilóta akkor még a Renault elődjénél, a Lotusnál versenyzett.

(Forrás: Autosport, fotó: Getty Images)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
11% Naná, és nagyon keményen.
53% Igen, de menedzselhető.
37% Szerencsére nem.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés