Egészen eddig nem tűnt fel senkinek.

A Racing Point még a Japán Nagydíj után jelezte, hogy gyanúja szerint a Renault szabálytalan fékerőelosztást módosító rendszert használt. Az FIA pedig kivizsgálta az esetet, majd utólag kizárta a francia istállót, amelynek a csapatfőnöke, Cyril Abiteboul megjegyezte, hogy már évek óta használja ezt a technikai megoldást, vagyis nem az idei szezon fejlesztése:

„Annyi éve használjuk már, hogy nem is gondoltuk, hogy bárki megkérdőjelezi ennek szabályosságát.”

Azt pedig elismeri Abiteboul, hogy a rendszer valóban segíti a pilótát, de szerinte ettől az autó még nem lesz gyorsabb, csak egy terhet vesz le a vezető válláról.

És Romain Grosjean is megerősítette, már 2015-ben is használták ezt a fékerőelosztási rendszert – a francia pilóta akkor még a Renault elődjénél, a Lotusnál versenyzett.

(Forrás: Autosport, fotó: Getty Images)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hóban, sötétben, az autópálya leállósávjában szerelte fel a téli gumikat egy nem okos autós

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés