GT változatban is érkezik Mustang Mach-E, és az elektromos crossover képességeit mintha csak a legnagyobb riválisának tartott Tesla Model Y-hoz igazította volna a Ford, annyira hasonlítanak egymásra.
A Mustang stílusában készült elektromos crossover most újabb változatban is bemutatkozott. A Mach-E GT a kínálat csúcsára érkezik, ugyanis a két elektromotorral 465 lóerős teljesítményre és 820 Nm nyomatékra képes, amivel 3,7 másodperc alatt gyorsul nulláról százra, és egy feltöltéssel 500 kilométer a hatótávja.
A Ford mintha csak a modell legnagyobb riválisának tartott Teslához igazította volna a Mustang Mach-E paramétereit.
A Model Y Performance változata ugyanis pontosan 3,7 másodperc alatt gyorsul százra, és 480 kilométer a hatótávja, igaz, a végsebessége 241 km/óra, míg a Fordot 200 km/óránál korlátozzák.
A Mustang Mach-E szerényebb teljesítményű változatát is gondosan pozícionálták, ugyanis a nagyobb, 98 kilowattórás akkumulátorral szerelt, összkerékhajtású modell 5,1 másodperc alatt van százon, és 540 kilométert megy el egy töltéssel, míg
a Tesla Model Y Long Range pontosan ugyanilyen gyorsulás mellett 505 kilométeres hatótávot tud.
Nem a Mustang Mach-E miatt, de közben a Tesla tovább faragott a Model Y gyorsulási adatán. Már rendelhető az Acceleration Boost csomag a Long Range változathoz, ami mintegy fél másodperccel rövidíti le a nulláról száz km/órára gyorsuláshoz szükséges időt.
A Ford további változatokat is készít: a nagyobb akkuval, hátsókerék-hajtással, 285 lóerővel, illetve egy kisebb, 75 kilowattórás akkumulátorral, hátsó- vagy összkerékhajtással, 258 lóerővel, amelyek várhatóan olcsóbbak lesznek a Model Y-nál. Mint a Teslára, úgy a Fordra is várni kell még, az első példányok csak jövő év végén érkeznek.