A Lada Vestának csak frontális töréstesztje volt, ezért egy orosz csapat oszlopnak csapta az autót, hogy kiderüljön, milyen az oldalvédelme.

Európai töréstesztje nincs, az orosz teszten pedig csak frontálisan ütköztették a Lada Vestát, ami a 64 km/órával végrehajtott produkcióra az ott maximumnak számító négy csillagot kapta. Oldalütközést még nem néztek rajta, ezért az AcademeG csapata pótolta ezt a hiányosságot, és a Porsche Cayenne-nél látott módszerrel sínen húzták oszlopnak az autót.

Az oszlop járt rosszabbul a nekicsapott Porsche Cayenne-nél ezen a törésteszten

Saját erőből távozott a törésteszt helyszínéről Porsche.

Ha nem érsz rá megnézni az egészet, akkor a következő videón 16:50-től látható a becsapódás:

A kiszemelt Vesta a szakadt kipufogót leszámítva műszakilag rendben lévőnek tűnt, de fiatal kora ellenére már megjelent rajta a rozsda. Az oszlopnak végül 40 km/órával csapták neki, ami nem számít nagy sebességnek, mégis alaposan meggyűrte a karosszériát, a tesztelők nem voltak elégedettek az eredménnyel.

Ez is érdekelhet:

Kebabos furgont biztosan nem láttál még így driftelni

Driftelés közben szolgálja ki a BMW-st.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Könnyű kérdés, hogy mikor mutatták be ezeket az autótípusokat. Vagy mégsem?

További cikkeink a témában
Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!
Hirdetés