Az elmaradt genfi autószalonra készült a Koenigsegg a négyüléses Gemera prototípusával, amit ezért élőben nem láthattunk, csak virtuálisan tudtuk megcsodálni. Most mutattak róla néhány valószerű fotót is.

A márka első négyüléses modellje a Gemera, de az új Koenigsegg nemcsak ezért érdekes, hanem azért is, mert olyan hibrid hajtást kapott, amivel más gyártók még nem próbálkoztak. A három elektromotorja összesen 1100 lóerős, a háromhengeres biturbó motorja pedig 600 lóerőre képes, amivel egészen elképesztően megy a szuperautó.

1,9 másodperc alatt gyorsul százra és 400 km/óra a végsebessége, amit egyszerre négyen is élvezhetnek,

a hátsó ülésekre a felfelé nyíló ajtókon lehet beszállni. A Koenigsegg márciusban már mutatott néhány tökéletesre retusált képet róla, most azonban valósághű fotókon is megcsodálhatod, hogyan néz ki a Gemera.

A képek a Koenigsegg saját tesztpályáján készültek, ahol elképesztően jól mutat a 4,95 méter hosszú szuperautó.

Oldalról nézve látszik, hogy az arányai szokatlanok a hosszú tengelytáv miatt, de így maradt kényelmes hely a hátsó utasoknak. Az újabb képekről pedig az is kiderül, hogy a Gemera orrába egy, a motor mögé pedig még éppen három bőrönd fér el.

A Koenigsegg négyüléses szuperautójából mindössze 300 példányt építenek, az ára egymillió euró körüli lesz.

Olvass róla még többet a korábbi cikkünkben:

1700 lóerős hibrid a négyüléses Koenigsegg Gemera

A leesett állunkat keressük a padlón.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hóban, sötétben, az autópálya leállósávjában szerelte fel a téli gumikat egy nem okos autós

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés