A Ferrari 812 GTS már szériaváltozatban is a világ egyik legerősebb kabriójának számít, de a Novitec még ennél is többet hozott ki belőle.
A talán utolsó szívómotoros Ferrari a 812 Superfast, aminek a 6,5 literes V12-es erőforrása kereken 800 lóerőre képes.
A nyitott tetős változata a 812 GTS, és akinek a teljesítménye nem elegendő, annak ezúttal is a Novitec szállítja a megoldást.
A német tuningcég munkája nyomán a 12 hengeres motor teljesítménye 840 lóerőre növekszik,
a maximum nyomatékot 718-ról 751 Nm-re csavarják fel. A 812 GTS ezzel 2,8 másodperc alatt gyorsul százra és 345 km/órával is száguldhat.
A módosítást főleg a kipufogórendszer cseréjével érték el, az opciós aktív szeleppel ördögi hangokat lehet előcsalogatni belőle.
A jobb hőelvezetés érdekében aranyozott rendszerre 110 milliméter átmérőjű kipufogóvégeket tesznek.
A Novitec az ilyenkor elmaradhatatlan szénszálas anyagból készült karosszériaelemeket sem hagyta el, de a 812 GTS megjelenésén azzal dobták a legtöbbet, hogy
35 milliméterrel ültették le, és elöl 21, hátul 22 colos Vossen kerekeket szereltek fel.