Már korábban is a világ legértékesebb Mustangjának számított ez az 1967-ben épített Shelby GT500 Super Snake prototípus, de most ismét gazdát cserélt, és az eredeti összegnek csaknem a dupláját adták érte. Nem csoda, hiszen csak ez az egy példánya létezik.
1967-re a Ford megújította a Mustangot, Carroll Shelby pedig tovább vadította, ez lett a 355 lóerős GT500, amiből több mint kétezret adtak el. Még ugyanabban az évben készült el a Super Snake prototípus is, ami ugyanazt a 7 literes, 520 lóerős V8-ast kapta, mint a Ford GT40, négyfokozatú kézi váltóval, erősebb első tárcsafékekkel és Goodyear abroncsokkal szerelték fel.
Mivel Shelby a Goodyear forgalmazója is volt, a GT500 Super Snake eredetileg az új Thunderbolt abroncsok tesztelésére készült.
Carroll Shelby is vezette a bemutatóján, a Goodyear texasi tesztpályáján, ahol 275 km/órás sebességet ért el vele.
A tartóssági teszten pedig 500 mérföldet, azaz 800 kilométert mentek vele 230 km/órás átlaggal, és a mintázat 97 százaléka megmaradt.
Gyártásba is adták volna a Super Snake változatot, de túl drága lett, kétszer annyiba került, mint egy GT500, ezért csak ez az egy példánya készült el.
Nemrég a Shelby bejelentette, hogy tíz darabot legyártanak belőle az eredeti specifikáció szerint, de ez a képeken a prototípus, ami most újra bebiztosította a világ legértékesebb Mustangja címét.
A GT500 Super Snake már korábban is 1,3 millió dollárért kelt el egy aukción, most pedig a Mecum januári árverésén még ennél is többet, 615 millió forintnak megfelelő 2,2 millió dollárt adtak érte.