Mélygarázsokban biztosan nem fogunk találkozni vele.

Az autók különböző aerodinamikai elemeinek célja nem a majomkodás, hanem a leszorítóerő növelése, ami nemcsak a versenypályán, a mindennapi közlekedésben is fontos. Persze vannak fokozatok, valahol a vasalódeszka méreténél van az a határ, ahonnan felfelé már inkább nevetségesség van, nem haszon. Ám ha valaki rekordot akar dönteni…

Nem lennénk Honda Accord annak a srácnak a tulajdonában, aki legutóbb furcsa bigfootot készített belőle:

…most pedig úgy döntött, a bordó szedán lesz a legalkalmasabb arra a célra is, hogy akkora hátsó szárnyat szereljen rá, ami kis híján képes rövidre zárni a troli felsővezetékét. Több tippünk is van, mi történhet vele nagy sebességnél – lerepül az egész cucc, vagy bizonytalanabbá teszi a kocsi futását –, ez viszont nem derül ki, csak az, hogyan került a csomagtartóra a szerkezet, és hogy micsoda örömöt okozhat egy ekkora baromság is.

Ez is érdekelhet:

Mint egy falat kenyér: V12-es motor a Zaporozsecbe

Ha erre korábban gondoltak volna az oroszok, a Zapi lehetett volna a legvágyottabb szocialista autó.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Többször is előfordult már, hogy hárman harcolnak a vb-címért az utolsó futamon

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
36% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés