Kilencven másodpercenként készül el egy elektromos autó, egészen pontosan egy Xiaomi SU7 ebben a gyárban.

A Xiaomi eddig leginkább mobiltelefonokat árult, de a háztartási berendezéseikről és az okosotthon-eszközeikről is ismert volt, mostanság azonban már autókat is gyárt. Úgy tűnik, a bizalom maximálisan megvan a vállalat irányába ezen a téren is, legalábbis ezt mutatja, hogy az elmúlt néhány hétben több mint 100 ezer darabot rendeltek az első (elektromos) autójából, az SU7-ből (a vállalat egyébként a következő három évben 900 ezer darabbal számol).

A Porsche és a Tesla ellen megy a Xiaomi első elektromos autója

Rögtön a csúcskategóriával kezdi a hódítást a Xiaomi.

A Xiaomi gyárában elég nagyipari munka folyik: a vállalat alapítója, Lej Csün állítása szerint óránként 40 autó gurul le a szalagról, vagyis nagyjából 90 másodpercenként egy. Ez pedig úgy lehetséges, hogy több mint 700 robot dolgozik a gyárban, mellettük azért húsz emberi lény is kiveszi a részét a munkából – mindez pedig így néz ki:

Természetesen nem a Xiaomi az egyetlen, ahol robotok dolgoznak, Kína egyik legnagyobb elektromosautó-gyártója, a Nio üzemében például humanoid robotok minőségellenőrként dolgoznak:

Így tesztelnek humanoid robotok elektromos autókat egy kínai gyárban

Minőségellenőrként dolgoznak humanoidok a NIO gyárában. Egyelőre kicsit lassúak, így is félelmetes kicsit nézni őket.

(Forrás: Autoevolution)

Ez is érdekelhet:

Most már biztos, hogy Szegeden fog elektromos autókat gyártani a BYD

Kínai márka most először épít autógyárat Európában, és éppen nálunk.

Nem feltétlenül akarnak átverni, amikor olajat cserélnek a Tesládban

Bejárta az internetet a Tesla-emblémás olajszűrő fotója, és tényleg létezik ilyen alkatrész.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

További cikkeink a témában
Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú
Hirdetés