Már nem mai típus az Alfa Romeo 4C, de egy tuningolt példány még mindig nagyon vonzó lehet. A Pogea Racing nem először nyúlt a középmotoros olasz sportkocsihoz, és a Zeus névre keresztelt példány elég mutatós lett.

A szénszálas anyagból készült, középmotoros apró sportkocsi az Alfa Romeo nagy dobása volt, de a 4C-t sok kritika érte azért, mert nem elég erős. Az ülések mögé épített 1,75 literes, turbós négyhengerese gyárilag 240 lóerős, és ezen segített a Pogea Racing, aminek a műhelyében 351 lóerősre izmosították, a legnagyobb nyomatéka 458 Nm-re nőtt.

A szériaváltozat sem volt lassú a 4,5 másodperces gyorsulási értékével, de

a tuningolt modellnek csak 3,4 másodperc kell, hogy elérje a százas tempót, a végsebessége 304 km/óra.

A gyárinál 100 kilogrammal könnyebb sportkocsi a Zeus nevet kapta, és összesen 10 darabot építenek belőle 50 ezer euróért, azaz 16 millió forintért – ez csak az átalakítás árát jelenti.

Ez is érdekelhet:

Légy résen, mert épp valami fontos történik!

Napokon belül új magazint indítunk, tarts velünk a nulladik pillanattól! November elején startol a Raketa.hu, a Player-csoport jövőmagazinja, melyben veletek együtt keressük a válaszokat az előttünk álló évek nagy kérdéseire!
Kiemelten foglalkozunk az autózás/közlekedés forradalmával, az okosotthonokkal, a klímakérdéssel, megújuló energiával, a legizgalmasabb, éppen zajló társadalmi változásokkal és rengeteg termékkel és szolgáltatással, ami pillanatokon belül ránk töri az ajtót!
Ha szeretsz jó időben jó helyen lenni, kövesd be a Rakéta Facebook-oldalát, hogy azonnal tudd, ha kilőttük a magazint!

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Spórolj időt és pénzt a wigo-val, Budapesten belül vagy kívül!

Spórolj időt és pénzt a wigo-val, Budapesten belül vagy kívül!

Csodás kis kupé lehetett volna a modern Lancia Fulvia

További cikkeink a témában
Életmód Otthon Így jutottunk a nyugati minimalizmustól az eklektikus ezredfordulón át az okosotthonokig – 20 éves a MaxCity, Kovács Zsófival beszélgettünk
Hirdetés