Az új Giuliát a legendás elődje stílusára szabott karosszériába bújtató olasz manufaktúra újabb képeket mutatott az egyedi Alfa Romeóról, de még most is nehéz eldönteni, hogy mennyire volt jó ötlet a régiesítés.

Idén éppen hatvan éve jelent meg az Alfa Romeo sportos szedánja, a Giulia, ami a márka egyik legemlékezetesebb modelljének számít. Az évfordulóra egy különleges modellel készült az olasz ErreErre Fuoriserie: nem egy klasszikus példányt modernizáltak, hanem egy új Giuliát bújtattak régies ruhába, az eredmény pedig látványos, de elég megosztó lett.

Az első képeken nem tűnt előnyösnek a retró szabású Giulia, de mostanra újabb fotókat készítettek az átépített Alfa Romeóról, méghozzá ott, ahová biztosan te is vinnéd: egy alpesi szerpentinen. Az ErreErre Fuoriserie autója alkalmas is rá, hiszen

a Quadrifoglio változatot vették alapul, ahol a 2,9 literes, 510 lóerős biturbó V6-os hajtja a hátsó kerekeket.

Az újabb fotókon kétségkívül jobban mutat a régiesített Giulia, de még mindig nehezen leplezi, hogy egy modern autóra húzták rá az őse stíluselemeit.

A legjobban sikerült része egyértelműen az orra a klasszikus modellt idéző kerek fényszórókkal és a hosszúkás pajzzsal.

A 19 colosra nagyított lyuggatott felni is dögös, de a karosszéria néhány szögből továbbra is esetlen.

Akinek bejön a retró stílusú Giulia, már meg is rendelheti: az ErreErre Fuoriserie az első tíz autót 200 ezer euróért alakítja át, ami 80 millió forintnak felel meg, persze a donorként szolgáló Quadrifoglio harmincmilliós árán felül.

Ez is érdekelhet:

A klasszikus ősmodell stílusában építették át az Alfa Romeo Giuliát

A kultikus ősmodell szögletes stílusa vajon jól áll az új Giuliának?

Hatvanéves az Alfa Romeo sportlimuzinja – a Giulia-sztori

1962-ben jelent meg, a kor legáramvonalasabb autója volt a Giulia.

Fantasztikusan néz ki a modernizált Alfa Romeo Giulia

A teljesítményére nem panaszkodhatsz, de… elektromos hajtású.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Ilyen lesz a Kawasaki első hidrogénhajtású motorkerékpárja

340 lóerős családi villanybusz a Volkswagen ID. Buzz GTX

További cikkeink a témában