A hatvanas-hetvenes évek stílusát kombinálja a modern technikával az olasz Totem alkotása, az Alfa Romeo Giulia GT modernizált változata, ami szénszálas karosszériát és elektromos hajtásláncot kapott.

A klasszikus Giulia az Alfa Romeo egyik leggyönyörűbb autója volt, és most ebbe a modellbe lehelt új életet egy olasz vállalkozás. A Totem a GT electric névre keresztelt típusához a Giulia GT Junior változatát vette alapul, amit a hetvenes évek első felében gyártottak, de változtattak az arányokon, szélesebb és laposabb lett az autó.

A szénszálas anyagból készült karosszéria mindössze 95 kilogrammot nyom, ami ellensúlyozza, hogy a Giulia GT teljesen elektromos hajtást és súlyos akkumulátorcsomagot kapott. A teljesítménye 518 lóerő, a legnagyobb nyomatéka 980 Nm, amivel

szupersportautókat megszégyenítő gyorsulásra képes, 3,4 másodperc alatt éri el a százas tempót.

A padlójába épített 50,4 kilowattórás akkumulátort a 22 kilowattos fedélzeti töltővel alig több mint két óra lesz feltölteni, a hatótávolsága 360 kilométer körül alakul. A legnagyobb sebessége 240 km/óra,

az eredeti benzinmotor hangját összesen 13 hangszóróból álló rendszer sugározza az utastérbe és a külvilágnak.

A GT electric belső terét is modernizálták, a retró stílusú kormánykerék mögötti kerek számlapok digitálisak,

ezen kívül légkondicionáló, elektromos ablakemelő, kulcsnélküli indítás és még egy vintázs navigációs rendszer is van a fedélzeten. Az eredeti Giulia stílusában tervezett kagylóüléseket a vezető testalkatára szabva készítik el.

Ez is érdekelhet:

Quadrifoglio változatban is még jobb lett az Alfa Romeo Giulia és Stelvio

A teljesítménye nem változott, de sok más apróság igen.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Tetszik ez a kis rönkház? Egy UAZ-ra építették

Csodás szupersportautó az Aston Martin Valhalla

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

További cikkeink a témában