Brandon csak vett egy huszonéves Mustangot, amiről azt hitte, hogy egy ritka, limitált szériás Cobra R, de hamarosan kiderült, hogy az egyik gyári prototípusról van szó, aminek nem is szabad léteznie, már régen a zúzdában kellett volna végeznie. Így pedig csak még értékesebb.

Nincs könnyű élete a gyári prototípusoknak, hiszen a fejlesztés és tesztelés során olyan sok mindenen mennek át, hogy a pályafutásuk végén általában megsemmisítik őket. De ez a Ford Mustang valahogyan elkerülte a zúzdát, és most egy lelkes rajongóhoz került, aki megmentette a pusztulástól a ritkaságot.

Brandon úgy tudta, hogy egy limitált szériás, 1993-as Mustang Cobra R-t vásárolt, ami még úgy is nagy értéket képviselt volna, hogy motor nélkül hirdették, mert csak százegynéhány példány készült belőle. De ahogyan utánanézett az autó történetének, kiderült néhány furcsaság. Például az, hogy az alvázszáma alapján ez egy 1992-es Mustang GT, amibe már 1993-as extrákat rendeltek.

Az első tulajdonosa pedig maga a Ford gyár volt, ami a Mustang Cobra egyik prototípusaként használta az autót. Utána pedig átalakították, és a még ritkább Mustang Cobra R lett belőle, annak is az egyik első példánya. Brandon több korabeli autós újság cikkében is viszontlátta a kocsiját, aminek a küldetése végeztével a zúzdában kellett volna végeznie.

De nem került a présgépbe, Brandon pedig szerzett bele egy 5 literes V8-as motort, amivel eredetileg is szerelték, így most elmondhatja, hogy nem mindennapi Mustang az övé. Még ha nem is ez a kockaforma széria minden idők legvágyottabb Mustangja.

(via)

És ezt olvastad már?
Kalea elment megtankolni a McLarent, mi pedig megmutatjuk