A Toyota GT86-R Eco Explorer az elektromos hibridekkel is felveszi a versenyt: 180 kilométert tesz meg ammóniával, ami a benzinhez képest szinte ingyen van.

Az idei Év Autója szavazáson a második helyet megszerző japán kocsit külsőre is rendesen megdolgozták az olasz Marangoninál, de a kitűnő tapadást biztosító, piros M-Power Evo-Red kerekeknél és a különleges, krómszínű festésnél érdekesebb, amit belül bütyköltek az autón.

A 4U–GSE boxermotor húsz lóerővel erősebb lett az alapváltozatnál, ami viszont egészen érdekes ötlet, hogy a benzinmotor mellé egy ammóniával működő is került, ami alacsony, 2800-as fordulatszámnál teljesen kiválthatja a benzinmotort. Az ammónia legnagyobb előnye, hogy jóval olcsóbb a benzinnél, literje mindössze 50 forintba kerül, az átalakított Toyota pedig akár 180 kilométert is meg tud tenni egy tank ammóniával. Ezt figyelembe véve az ammóniával működő kocsi akár az elektromos hibridek teljes értékű vetélytársa is lehet.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Többször is előfordult már, hogy hárman harcolnak a vb-címért az utolsó futamon

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
36% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés